Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015
vrijdag 15 mei 2015 om 21:45 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015

De tijdrit in de Tour of California was gepland rond het Big Bear Lake, maar het weer gooide roet in het eten. De organisatie heeft snel gehandeld en een nieuw parcours uitgetekend in de buurt van het Six Flags Magic Mountain-pretpark. De tijdrit is nu 6,6 mijl (10,6 kilometer) lang. Kan Robert Gesink een slag slaan in het algemeen klassement ten opzichte van zijn concurrenten? Volg het hier op WielerFlits.

De eerste renner gaat om 22.00 uur Nederlandse tijd van start. De leider, Toms Skujins, wordt rond 00.45 uur aan de aankomst verwacht.

Eurosport gaat om 23.00 uur live met de uitzending. Ook zal vanaf dan een livestream te zien zijn op de Tourtracker.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours (profiel)

Tourtracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
189 Reacties
1 6 7 8
16-05-2015 00:40
Na deze tijdrit is Sagan misschien wel de favoriet om deze ronde te gaan winnen. Hij heeft nu op de echte klimmers Gesink en Henao een minuut. Dan mogen deze twee flink doortrekken morgen als ze hem er nog af willen hebben. En dan hebben we Alaphillipe ook nog. Wordt nog spannend morgen :D
16-05-2015 00:40
Sagan FTW, zei ok toch ;) De Gees ook goed hoor, en Skujins gewoon dik 2e!
16-05-2015 00:41
Sagan heeft ook een kleine minuut op Henao en Gesink. Dat gaat hij morgen echt niet verliezen.
16-05-2015 00:42
Denk dat Satan een hele goede kans maakt om deze ronde te winnen. Die aankomst op MT. Baldy is niet zwaar genoeg om hem eraf te krijgen.
16-05-2015 00:42
Ik zie Sagan het niet houden op Baldy net zomin als Alaphillipe. Denk dat de prioriteit van Sagan meer ligt bij puntentrui. En Sky zal echt wel volle bak gaan aan de voet.
16-05-2015 00:43
Nou nou, Mount Baldy niet onderschatten. Dat is echt wel een slopende klim.
16-05-2015 00:43
Hoofdisvrij: volgens mij heb jij nog nooit mt Baldy gezien. Sagan gaat dat nooit maar dan ook nooit winnen. Waanidee zelfs.
16-05-2015 00:44
Nee maar serieus je moet echt even de beelden van mt baldy van vorige jaren bekijken. In geen normaal universum gaan figuren als Sagan daar standhouden. Ik heb al sterke twijfels of Alaphilippe dat uberhaupt kan.
16-05-2015 00:45
Dit bericht is verwijderd
16-05-2015 00:46
Sagan werd er woensdag al bijna afgereden...
16-05-2015 00:48
@_Ruben. Zo is dat. Sagan gaat deze ronde echt niet winnen. Alaphillipe schrijf Ik echter nog niet af voor de eindwinst. Lijkt me ook niet, maar dat kan ik nog niet zo goed inschatten bij hem.
16-05-2015 00:49
In 2012 verloor Sagan 25 minuten in de etappe naar Mt Baldy, ga niet zeggen dat hij er morgen zoveel gaat verliezen... maar winnen gaat hij zeker niet
16-05-2015 00:49
Loooool Mt. Baldy niet zwaar genoeg noemen? Als ze ook maar een beetje doorrijden ligt Sagan er meteen af!
16-05-2015 00:59
Een minuut is slechts 300m verschil bergop, zie Roberto het verschil makkelijk maken morgen, is er helemaal klaar voor, zou fantastisch zijn als ie alle misere kan inwisselen door een klinkende overwinning. Samen met Bauke en Tom het Hollandse wielrennen weer kleur geven dit jaar.
1 6 7 8

Om te reageren moet je ingelogd zijn.