Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015
vrijdag 15 mei 2015 om 21:45 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015

De tijdrit in de Tour of California was gepland rond het Big Bear Lake, maar het weer gooide roet in het eten. De organisatie heeft snel gehandeld en een nieuw parcours uitgetekend in de buurt van het Six Flags Magic Mountain-pretpark. De tijdrit is nu 6,6 mijl (10,6 kilometer) lang. Kan Robert Gesink een slag slaan in het algemeen klassement ten opzichte van zijn concurrenten? Volg het hier op WielerFlits.

De eerste renner gaat om 22.00 uur Nederlandse tijd van start. De leider, Toms Skujins, wordt rond 00.45 uur aan de aankomst verwacht.

Eurosport gaat om 23.00 uur live met de uitzending. Ook zal vanaf dan een livestream te zien zijn op de Tourtracker.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours (profiel)

Tourtracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
189 Reacties
15-05-2015 22:44
Emden snelste tijd 38 sec sneller pfff das hard
15-05-2015 22:44
Jos van Amtrak
15-05-2015 22:47
Johan van Zijll (MTN) en John Kerby (Drapac) nuanceren de tijd van Van Emden enigszins door zich precies tussen hem en Clarke te nestelen op 18s resp 19s van Jos.

Befaamd tijdrijder en boefje Tom Zirbel strandt op 11s van Jos.
15-05-2015 22:48
Johann van Zyl (wie kent hem niet?) komt nog aardig in de buurt op 18 seconden
15-05-2015 22:49
Zirbel komt niet aan de tijd van Jos... dat is dan wel weer een goed teken
15-05-2015 22:50
Over 5 minuten komt Flakemore binnen, dat zal voorlopig de belangrijkste toets zijn voor Jos in de hotseat.
15-05-2015 22:52
Flakemore meer dan een halve minuut langzamer
15-05-2015 22:53
Flakemore 31 seconden trager.
15-05-2015 22:53
Al heeft Flakemore tot nu toe dit jaar nog niet echt kunnen imponeren met zijn tijdrit, was in Romandie langzamer dan bijv. Gesink
15-05-2015 22:53
Da's verrassend, al weten we natuurlijk niet of de jongeling van BMC in vorm is dan wel iets tegengekomen is onderweg.
15-05-2015 22:54
Ook Flakemore op 31 sec
15-05-2015 22:55
Het schijnt nu te zijn gaan miezeren op het parkoers, "lightly sprinkle".
15-05-2015 23:02
Ik hoop maar dat die 'hotseat' inderdaad een beetje warm wordt gehouden, want Jos zal er nog wel even moeten zitten. Wat mij betreft tot de laatste binnen is, zou een mooi succes voor hem zijn.
15-05-2015 23:03
Mooi let it rain, laat van Emden maar winnen, Zometeen start Devolder. Wat Gesink betreft, denk ik dat een plaats tussen de 10-15 al vrij goed zou zijn. Na zijn rentree gaf hij aan dat hij nog wat power mist. Ik denk niet dat dat in een paar weken al helemaal terug is.
15-05-2015 23:13
Sep 13:11
15-05-2015 23:15
Wij zijn de echte supporters van het wielrennen, hoor ik net :)
15-05-2015 23:16
Wel aardig van Bobbie Traksel. Hij wil ons bedanken:)
15-05-2015 23:16
Sep netjes idd, voorlopig een 5e plek op 25s van Van Emden.

Zo, die eerste bocht na de start is vies. Je moet je dus binnen 200 meter al twee keer op gang trekken. Dan is die 50+ km/u van Van Emden echt wel indrukwekkend.
15-05-2015 23:20
Ik ben bang dat ze wielerflits erbij hebben. Moeten we wel ons gemak houden.
15-05-2015 23:22
Dit bericht is verwijderd
15-05-2015 23:22
Hoi José! Hoi Bobbie!

(Voor José zou het wel een beetje masochisme zijn om WF te lezen...)
15-05-2015 23:22
Wat zeiden ze dan? Ze hebben allemaal Wielerflits tegenwoordig, voor Renaat is het ook zijn dagelijkse voorbereiding.

Charme offensief wellicht ;)
15-05-2015 23:23
Jensie!
15-05-2015 23:24
Wat zou het prachtig zijn als onze Jos gaat winnen. Op de hot seat zit hij wel ongemakkelijk hoor!
15-05-2015 23:24
Ik heb t ook ff gemist ging het weer over de flits?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.