Volg hier de Strade Bianche 2016
zaterdag 5 maart 2016 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2016

Met elf graden op de thermometer en onder een bewolkte hemel begint het wielerpeloton om exact 11.00 uur in Siena aan een van de aantrekkelijkste koersen van het jaar. De Strade Bianche voert de renners voor 52,8 kilometer over onverharde wegen en zal dan ook weer veel mooie plaatjes opleveren. In totaal is de koers door Toscane 176 kilometer lang.

Sporza brengt de Strade Bianche live op tv. De uitzending begint om 13.45 uur. Een half uur later komt ook Eurosport2 met rechtstreekse beelden. De aankomst wordt verwacht tussen kwart over drie en kwart voor vier.


Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst

Twitter organisatie
Sporza liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
145 Reacties
05-03-2016 14:51
Ja, Er wordt nog weinig geknald..Ik kan me herinneren dat er op de 11km strook altijd 't verschil gemaakt werd al.
05-03-2016 14:52
Blijft droog vandaag op de grindstroken, misschien in de finale lichte regen
05-03-2016 14:52
Er is al wel geknald: de groep is steeds uit elkaar gevallen op de stroken en weer samen gekomen. Het is vandaag een afvalrace in plaats van een aanvalrace. Komende stroken worden erg spannend!
05-03-2016 14:52
Zo langzamerhand moeten Gesink en Lindeman toch wat naar voren gaan schuiven. Anders zitten ze straks zomaar aan de verkeerde kant van een breuk.
05-03-2016 14:52
Gesink naar voren! Hopen op top 10
05-03-2016 14:52
ah, TLJ komt eindelijk naar voren.
05-03-2016 14:53
Geesink toch maar naar voren gereden :)
05-03-2016 14:53
Ze hebben naar je geluisterd Tuubke!
05-03-2016 14:53
@tuubke, ze lezen mee ;)
05-03-2016 14:53
Ah, ze hebben geluisterd....
05-03-2016 14:53
Hoeveel kilometer nog?
05-03-2016 14:53
@tuubke zit jij toevallig in de ploegleiderswagen? ;)
05-03-2016 14:54
bam, toen knalde ze 'even' naar voren. Gesink&Lindeman. Mooi in beeld gebracht.
05-03-2016 14:55
@jochemajax Was het maar waar.... Maar het lag zo voor de hand dat ze niet achterin moesten blijven hangen.
05-03-2016 14:56
en nog een keer
05-03-2016 14:57
si
05-03-2016 14:57
Nu wel het einde van lindeman
05-03-2016 14:59
Wanneer 'beginnen' ze nu eens? Het lijkt wel Milaan-San Remo.
05-03-2016 15:00
De finale gaat beginnen :D
05-03-2016 15:05
Gesink toch wel snel gelost
05-03-2016 15:05
geen gesink meer
05-03-2016 15:05
Gesink bij het groepje gelosten.
05-03-2016 15:05
Hopeloos slechte regie. Stybar valt aan en dan krijgen we minutenlang een stuntelende mecanicien achterin.
05-03-2016 15:05
Zit Gesink nou wel of niet in die voorste groep?
05-03-2016 15:06
Lijkt de vijfde in de rij vooraan te zijn.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.