Volg hier de Strade Bianche 2016
zaterdag 5 maart 2016 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2016

Met elf graden op de thermometer en onder een bewolkte hemel begint het wielerpeloton om exact 11.00 uur in Siena aan een van de aantrekkelijkste koersen van het jaar. De Strade Bianche voert de renners voor 52,8 kilometer over onverharde wegen en zal dan ook weer veel mooie plaatjes opleveren. In totaal is de koers door Toscane 176 kilometer lang.

Sporza brengt de Strade Bianche live op tv. De uitzending begint om 13.45 uur. Een half uur later komt ook Eurosport2 met rechtstreekse beelden. De aankomst wordt verwacht tussen kwart over drie en kwart voor vier.


Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst

Twitter organisatie
Sporza liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
145 Reacties
05-03-2016 14:18
Lindeman zat er nog bij, maar die is er ook af lijkt het.
05-03-2016 14:20
Twee mannen van LJ. Gesink zit erbij
05-03-2016 14:21
Etixx toch echt een sterk team met Vakoc, Trentin, Jungels, Stybar, Lampaert, Martin, Vermote,
05-03-2016 14:21
Iemand de weet waarom Diego Rosa vandaag niet meedoet?
05-03-2016 14:22
Kreuziger toch niet gestart?
05-03-2016 14:22
Ik dacht ook Leezer, aan zn bakkes te zien. Maar zou eerder Rolic bv verwachten
05-03-2016 14:22
dirk mars - 5 maart 2016 om 14:20

Twee mannen van LJ. Gesink zit erbij


Zeg maar gerust dat er niemand meer bij zat. Zaten beide al op een gaatje, aan het lossen.
05-03-2016 14:23
Lindeman zat er nog bij. Nu eraf. Gesink heeft het helaas ook al lastig.
05-03-2016 14:23
Gesink laatste positie van dat groepje
05-03-2016 14:24
wel een heel klein groepje
05-03-2016 14:24
Nog 30 man peloton
05-03-2016 14:25
Pakweg 30 man met Gesink in zowat laatste positie.
05-03-2016 14:25
4 man vooraan, zo'n 25 in de groep erachter. That's it op een uur van de finish. Gees op de rekker.
05-03-2016 14:27
Brambila lekker doorrijden natuurlijk, die is op pad met 3 niet-winnaars
05-03-2016 14:28
Lindeman ook terug aangesloten
05-03-2016 14:28
Lindeman is komen aansluiten
05-03-2016 14:28
Nordhaug in een klassieke chasse patate, peloton wordt dikker maar 1 knal en alle mindere goden liggen eraf.
05-03-2016 14:29
Roberto Gesink heeft er weer een ploegmaat bij.
05-03-2016 14:31
Achtervolgende groep weer aangedikt tot 45 man
05-03-2016 14:34
Zou mooi zijn als Lindeman zich van uitstekende aanvaller kan verder ontwikkelen naar finalerenner in de grotere eendagskoersen.
05-03-2016 14:37
Beter een uitstekende uitstekende aanvaller dan een mindere finalerenner in grotere koersen, zou ik zeggen. Dan liever keihard werken tot 30 km vd streep.
05-03-2016 14:40
@rv eens, maar stel dat hij, gekatapulteerd door zijn Vueltaritzege van vorig jaar, een sprong kan maken dan zou dat mooi zijn, zoals die andere Drent dat ook pas ging doen vanaf zijn 30e.
05-03-2016 14:41
Volgens Jose rijdt Kreuziger nog bij Astana hehe. Het mag nu wel gaan plenzen wat mij betreft, nu vlak voor die grindstrook.
05-03-2016 14:49
Saaie editie tot nu toe.
05-03-2016 14:51
Gesink rijdt met 131 toch ?!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.