Volg hier de Strade Bianche 2016
zaterdag 5 maart 2016 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2016

Met elf graden op de thermometer en onder een bewolkte hemel begint het wielerpeloton om exact 11.00 uur in Siena aan een van de aantrekkelijkste koersen van het jaar. De Strade Bianche voert de renners voor 52,8 kilometer over onverharde wegen en zal dan ook weer veel mooie plaatjes opleveren. In totaal is de koers door Toscane 176 kilometer lang.

Sporza brengt de Strade Bianche live op tv. De uitzending begint om 13.45 uur. Een half uur later komt ook Eurosport2 met rechtstreekse beelden. De aankomst wordt verwacht tussen kwart over drie en kwart voor vier.


Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst

Twitter organisatie
Sporza liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
145 Reacties
05-03-2016 12:53
@ adelaarvanantwerpen: wat punten en komma's zouden je verhaal zeker leesbaarder maken
05-03-2016 12:54
NOS:altijd alleen maar schaatsen.Saai al 10 jaar Sven Kramer.Zo voorspelbaar ook bij de vrouwen overigens.Samenvatting is dan toch voldoende.Gelukkig hebben we Sporza en Eurosport nog.
05-03-2016 13:08
Het is vooral de ervaring van Stybar als ex wereldkampioen veldrijden waardoor hij frisser aan de slotklim kan beginnen. In de Waalse Pijl is het alleen asfalt.
05-03-2016 13:08
@oborobo dat is een geintje hoop ik?

Het lijkt me toch redelijk normaal dat een WK Allround op tv is in Nederland. Ik vind het in die zin gekker dat de aandacht voor het WK Baanwielrennen redelijk klein is.
05-03-2016 13:27
Van asbroek in de kopgroep. Geven we hem een kans?
05-03-2016 13:29
Te veel hoogte meters.
05-03-2016 13:30
2RichardM: V.w.b. de verhalen van Sporza terugkijken vanavond: Als je de koers vanmiddag niet kunt volgen is het aantrekkelijk om de koers op te nemen, en die beelden vanavond terug te kijken ( zonder dat je van tevoren de uitslag al weet). Dat ga ik ook doen.
05-03-2016 13:42
Spora pas om 14:00, eerst gaan die politiekers nog half uurtje zwammen....
05-03-2016 13:50
https://www.youtube.com/watch?v=eAQ09CRIkrA

aftellen!
05-03-2016 13:51
Debusschere, hoe lang gaat die het volhouden vandaag?
05-03-2016 13:52
@Culnamo lekker muziekje
05-03-2016 14:00
Van Asbroeck er niet meer bij?
05-03-2016 14:02
Nú live op Sporza. Mét commentaargod De Cauwer, zonder Wuyts. Hooray!

Dreigend wolkendek, maar afgezien van een buitje gewoon droog.

Nog 60 kilometer.
05-03-2016 14:02
Iemand een stream van Sporza voor in het buitenland?
05-03-2016 14:05
@ Pauls Link van Culnamo niet goed genoeg?
05-03-2016 14:07
https://www.youtube.com/watch?v=eAQ09CRIkrA
Deze link is iets voor je Pauls30303 ;)
05-03-2016 14:07
@aardappel Prima! (was toen nog net niet begonnen)
05-03-2016 14:13
Met nog een dikke 50 km te gaan een nieuwe kopgroep: Monfort, Puccio, Brambilla, Bookwalter en Grivko.
05-03-2016 14:13
Gesink en wie nog meer van TLJ?
05-03-2016 14:14
Klein peloton nog.
05-03-2016 14:16
Ik zie maar één van TLJ achteraan.
05-03-2016 14:16
HD - stream iemand ?
05-03-2016 14:17
Ik denk alleen Gesink nog, de tweede TLJ hing net al vrij achteraan.
05-03-2016 14:17
Zou nog Van Asbroeck kunnen zijn bij Gesink in het peloton (5m geleden dan), maar het leek me het postuur van Leezer.
05-03-2016 14:17
1-tje van Team LJ... die schuift nu wat naar voren

Om te reageren moet je ingelogd zijn.