Volg hier de Strade Bianche 2016
zaterdag 5 maart 2016 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2016

Met elf graden op de thermometer en onder een bewolkte hemel begint het wielerpeloton om exact 11.00 uur in Siena aan een van de aantrekkelijkste koersen van het jaar. De Strade Bianche voert de renners voor 52,8 kilometer over onverharde wegen en zal dan ook weer veel mooie plaatjes opleveren. In totaal is de koers door Toscane 176 kilometer lang.

Sporza brengt de Strade Bianche live op tv. De uitzending begint om 13.45 uur. Een half uur later komt ook Eurosport2 met rechtstreekse beelden. De aankomst wordt verwacht tussen kwart over drie en kwart voor vier.


Links:
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst

Twitter organisatie
Sporza liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
145 Reacties
05-03-2016 15:06
Italiaanse orde = chaos :-)
05-03-2016 15:07
Wat een camerawerk.....
05-03-2016 15:08
Sagan sterk!
05-03-2016 15:08
Top 10 gaat niet lukken voor gesink
05-03-2016 15:10
Voorbeslissing lijkt gevallen
05-03-2016 15:11
Gesink ook niet meer in de achtervolgende groep met o.a. van avermaet. Die lijkt gezien.
05-03-2016 15:12
Gesink doet nu even totaal niet mee.

Het gaat om de winst! Fabian vs Stybar voor mij. Sagan heeft altijd moeite om het af te maken in deze koers.
05-03-2016 15:13
Dit is ook niet echt een koers voor Gesink
05-03-2016 15:14
Sagan grote favoriet - Stybar ook sterk -
05-03-2016 15:14
Etixx heel erg sterk.
05-03-2016 15:16
Flink gat achter die 14 achtervolgers
05-03-2016 15:16
Koersregie op tv is wel matig
05-03-2016 15:18
Stybar rijdt zoals gewoonlijk nauwelijks op kop
05-03-2016 15:20
Sagan is in vorm
05-03-2016 15:21
Het enige nadeel van deze wedstrijd is dat het in beeld wordt gebracht door de Rai.

Wat een stelletje stumpers.
05-03-2016 15:21
Op het moment dat er nog 25 man mee kon moest Gesink er als laatste van TLJ af. Kan begrijpen dat Gesink in een wedstrijd als deze niet voor top 10 mee doet. Maar mist TLaj naast een Vanmarcke (die nu niet mee doet) eigenlijk niet een echte sterke krachtpatser die in dergelijke wedstrijden mee doet voor top 10? Ik denk aan een Os bijvoorbeeld, Vakoc etc. Zullen ongetwijfeld niet haalbaar zijn maar was toch wel erg welkom. Ik vind het namelijk wel enigszins teleurstellend dat er bij de laatste 25 renners geen enkele renner van TLJ meer zit.

Hopen dat de andere ploegen er een mooie finish ban maken. Ties Benoot overigens geweldig knap!
05-03-2016 15:23
@DCF Nordhaug?
05-03-2016 15:24
Sagan de mooiste wereldkampioen van de afgelopen jaren
05-03-2016 15:27
mooie tactische koers
05-03-2016 15:28
@henniek geniet dat iemand de regenboogtrui zo in beeld brengt
05-03-2016 15:28
Valt me toch tegen van Gesink. Had op meer gehoopt.
En wat is er toch een groot kwaliteitsverschil tussen de ploegen. Brambilla, Vakoc, zogenaamde knechten die beter zijn dan de meeste kopmannen van andere ploegen.
05-03-2016 15:30
Iemand een idee hoever de achtervolgende groep erachter zit?
05-03-2016 15:30
In die bocht gaat het elk jaar bijna fout..
05-03-2016 15:30
@Aardappeljager: dat hebben we lang moeten missen
05-03-2016 15:32
Ja heerlijk

Om te reageren moet je ingelogd zijn.