Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017
zaterdag 25 februari 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017

Eindelijk! Het Vlaamse wielervoorjaar gaat weer van start. Vandaag staat na lang aftellen de Omloop Het Nieuwsblad op het programma. Welke toppers beschikken nu al over een goede vorm? Vanmiddag zal daarover veel duidelijk worden. 

De ploegenpresentatie vindt dit jaar plaats in het legendarische Kuipke, de wielerbaan waar de renners jaarlijks de Zesdaagse van Gent betwisten. Iets later zakken de renners af naar het SMAK, waar om 11:30 het officieuze startschot gegeven wordt. Vijf uur later is waarschijnlijk de winnaar bekend. De finish wordt namelijk verwacht tussen 16:22 en 16:50.

De Omloop Het Nieuwsblad is dit jaar niet live te zien op de NOS. Voor beelden kun je terecht bij Sporza (vanaf 13:30) en Eurosport 2 (vanaf 14:45). Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
201 Reacties
25-02-2017 13:51
Cyclinghub doet het niet meer. Iemand nog een andere plek waar ik een stream kan vinden?

Edit: a mijn bericht is toch geplaatst. :-)
25-02-2017 13:55
"We halen de Muur van Geraardsbergen uit de RvV zodat mensen er positief op reageren als hij er weer in komt."

Wie stelt dat soort mensen aan? Echt....ongelooflijk.
25-02-2017 13:56
@Kingstown
Haha inderdaad, wat kan die vent zeveren :p
25-02-2017 13:57
@Bulcke Zie hier: http://sebn.sc/sebn-5.php
25-02-2017 14:05
Klopt dat steeds terugkerende verhaal van "we zijn de beelden aan het testen, het is nog niet stabiel"? Volgens mij willen ze lekker uitgebreid voorbeschouwen op TV.
25-02-2017 14:06
Die man die het asfalt kapot maakt. Hilarisch fragment:-)
25-02-2017 14:14
Benieuwd naar Roosen, Van Baarle en Gerts. Hopelijk hoeven ze niet te veel te knechten.
25-02-2017 14:17
Vandaag tv en pc.
Ik amuseer mij geweldig.
25-02-2017 14:18
@jowinho. Zou kunnen
25-02-2017 14:18
Thanx stuukel. Diet het allen niet bij mij /-(
25-02-2017 14:23
@kingstown/Tokstar
Gevoelsmatig deel ik jullie reactie, maar deze man heeft miljoenen aan extra inkomsten voor de Belgische koersen gegenereerd. Dit zijn de mensen die het wielrennen naar de 21e eeuw brengen.

Maar de 21e eeuw laat tot nu toe zien, dat effectiever, efficiënter en kapitalistischer niet altijd leuker is.
25-02-2017 14:26
http://www.streaming-hub.com/lequipe-21-live/
25-02-2017 14:32
Beeld: eindelijk.
25-02-2017 14:40
De laatste jaren valt Boonen toch wel vaak. Waar zou dat aan liggen? Niet meer kunnen wringen? Ouderdom (slechtere ogen) of gewoon pech?
25-02-2017 14:43
Grivko gaat op pad.
25-02-2017 14:49
Die teunissen, zou die nog kunnen verrassen of doet hij veel werk? Ik zit in Berlijn kan die shit helaas niet zien? En alle favorieten nog bij elkaar?
25-02-2017 14:50
4x ja.
25-02-2017 14:53
Meer zoeken naar tlj dit seizoen in deze koersen want geen grote favoriet in hun midden. Wellicht kunnen ze desondanks verrassen, hoop het.
25-02-2017 14:55
van goethem zit wel behoorlijk te werken op die fiets. Die lijkt wel spijt te hebben dat die in de kopgroep zit.
25-02-2017 14:55
Groenewegen lek. En rijdt dus wel morgen.
25-02-2017 14:56
Lekke band Groenewegen.
25-02-2017 14:59
Dylan al weer terug?
25-02-2017 15:00
Yep
25-02-2017 15:01
Komt nu aansluiten in staart peloton
25-02-2017 15:06
@Bartman

Waar vind ikdit filmpje? Kan hem nergens vinden

Om te reageren moet je ingelogd zijn.