Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
28-02-2015 16:40
Hhahaha kom op Stannard
28-02-2015 16:40
Erg gunstig voor Terpstra's positie binnen de ploeg dit voorjaar
28-02-2015 16:41
Ik kijk nu NOS en heb sporza op 7km voor het einde op opnemen gezet. Dat ga ik zometeen even terugkijken. Wordt smullen!
28-02-2015 16:41
verrassende en onverwachte wending, nog meer vermaak! Kom maar op Niki, win het maar.
28-02-2015 16:41
Hup Nikki
28-02-2015 16:41
Terpstra of Stannard! Boonen en EQS gefaald.
28-02-2015 16:41
Niet zomaar gezegd dat Terpstra die spprint gaat winnen. Vandenbergh is debiel
28-02-2015 16:42
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
28-02-2015 16:42
Wow. Stannard, straf.
28-02-2015 16:42
HAHAHAHA
28-02-2015 16:42
Wow!!!
28-02-2015 16:42
Legendarisch.....
28-02-2015 16:42
Hahaha

Prachtige finale. Wat een FAAL van Etixx.
28-02-2015 16:42
Wow!
28-02-2015 16:42
Mooie stunt van Stannard
28-02-2015 16:42
jajajajaj
28-02-2015 16:42
classic!
28-02-2015 16:42
Vandenbergh verpest het hier voor Etixx.

Stannard _O_
28-02-2015 16:42
Schitterend! Die Stannard!
28-02-2015 16:42
Wauw..
28-02-2015 16:42
Hahahahahahahahahaha...

Well done Ian, congrats. Stybar nog 5e? :D
28-02-2015 16:42
hahaha
wat een dombo's
Maar de sterkste wint
28-02-2015 16:42
geweldig
28-02-2015 16:42
Yesss, Stannard maakt het af! Wat een slechte zetten van EQS, 3 man sterk en het dan niet afmaken..
28-02-2015 16:43
WAUW!

Man man man wat een topeinde!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.