Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 17:10
Niet helemaal Daan. Nog 46 seconden. Als ze dit tempo door blijven rijden worden ze teruggepakt.
-edit Ik heb het nog niet gezegd of de achtervolging stokt.
27-03-2015 17:10
[b]Koers Update°[/b] De mannen van Kristoff nu vol op kop, maar ze gaan echt te laat komen: 43 seconden.
27-03-2015 17:10
Nu is dat wel gedaan..
27-03-2015 17:11
[b]Koers Update°[/b] Offredo in de aanval, Kristoffs mannen zijn moe gestreden. Benoot nu ook met een versnelling.
27-03-2015 17:11
[b]Koers Update°[/b] Lampaert bij Benoot in het wiel. Nog 7,2 km met 38 seconden.
27-03-2015 17:12
[b]Koers Update°[/b] 6,7 km en 38 seconden.
27-03-2015 17:12
Ik blijf erbij, Benoot had zijn goede benen beter ingezet voor Roelandts
27-03-2015 17:13
[b]Koers Update°[/b] Het grote kijken, daar is geen tijd voor.
27-03-2015 17:13
@MrKennedy85
En Kristoff en Degenkolb in een zetel naar voren brengen?
27-03-2015 17:14
[b]Koers Update°[/b] nog 5,8km en 42 seconden voorsprong. Het is nu definief: Sagan, Stybar of Thomas.
27-03-2015 17:14
[b]Koers Update°[/b] Nog een kleine 5 km...
27-03-2015 17:14
Ik vind die roelandts maar wat overschat
27-03-2015 17:15
@chaap

Ja, want dan doe je nog mee voor het podium en nu wordt je max 7e/8e
27-03-2015 17:15
Haha Stybar rijdt Sagan uit het wiel!
27-03-2015 17:15
[b]Koers Update°[/b] Voorsprong: 40 seconden, de wind staat gunstig voor Sagan, het is moeilijk aanvallen.
27-03-2015 17:15
Thomas gaat en Sagan is kapot
27-03-2015 17:16
[b]Koers Update°[/b] THOMAS AANVAL!
27-03-2015 17:16
Stybar vs Thomas voor de winst.
27-03-2015 17:16
Oei Thomas, Bam wat een gat.
27-03-2015 17:16
Wie gaat er nu op non-actief gesteld worden?
27-03-2015 17:16
Stybar iets te lang naar Sagan blijven kijken...
27-03-2015 17:16
[b]Koers Update°[/b] Stybar rijdt weg van Sagan nog 3,8 km!
27-03-2015 17:16
Thomas heb m hoor
27-03-2015 17:16
[b]Koers Update°[/b] Thomas tegen Stybar, Stybar tegen Sagan.
27-03-2015 17:16
Doei sagan

Om te reageren moet je ingelogd zijn.