Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 16:59
[b]Koers Update°[/b] Stannard rijdt zich leeg om weer terug aan te sluiten bij het groepje Terpstra.
27-03-2015 16:59
Greg van Avermaet val!!
27-03-2015 16:59
Neee wtf nu Greg ook de klos!
27-03-2015 16:59
[b]Koers Update°[/b] Nog 17,5 km en 28 seconden
27-03-2015 16:59
Van Avermaet Nu heb ik er genoeg van
27-03-2015 17:00
Nu is het klaar val van Avermaet
27-03-2015 17:00
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 17:00
Weer een topper weg. Zware val van avermaet
27-03-2015 17:00
Dit speelt de koplopers in de hand, weg is BMC.
27-03-2015 17:00
[b]Koers Update°[/b] Valpartij Greg van Avermaet..zou hij dan ook zijn voorjaar moeten opgeven?
27-03-2015 17:00
Oef, hij staat snel recht.
27-03-2015 17:01
Nu de zege voor de gene vooraan, niemand rijdt meer van ook kolobnev gevallen.
27-03-2015 17:01
@kennedy

jawel, dat een waanzinnig goede neoprof een debiel is. Je had idd beter niets gezegd...
27-03-2015 17:01
Aderlaeting...

Dit zag er echt pijnlijk uit, gadverdamme.
27-03-2015 17:01
De ernst is afwachten, toch vol met de rug op het beton.
27-03-2015 17:01
[b]Koers Update°[/b] Hij staat weer op, het is nu aan de andere ploegen om het gat dicht te rijden, nog 37 seconden..
27-03-2015 17:01
Het is gespeeld. Mja...
27-03-2015 17:01
Die Belgen toch. Nu Vanmarcke nog en ze hebben geen kanshebbers meer over.
27-03-2015 17:01
Pfff dat vergroot toch de kansen voor Sep in vlaanderen en roubaix.
Geen cancellara, boonen, langeveld. Gehavende (?) Van avermaet en boom
27-03-2015 17:01
[b]Koers Update°[/b] Nog 45 seconden...
27-03-2015 17:02
Het is gebeurt. De winnaar zit dus toch vooraan.
27-03-2015 17:02
De drie vooraan zijn ook simpelweg het best vandaag. Vanmarcke en van Avermaet waren op de Kwaremont niet goed genoeg
27-03-2015 17:02
[b]Koers Update°[/b] 15,8 km, maar willen Thomas en Stybar wel een sprinter naar de finish meenemen?
27-03-2015 17:02
mwah echt zonde deze koers.
27-03-2015 17:02
[b]Koers Update°[/b] Paulini nu op kop.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.