Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 17:02
Boom is al heeeeel lang uit koers nav die val en pijn in deols, hoe kunnen jullie dat gemist hebben?
27-03-2015 17:03
Nou... Door die valpartij gaat het zeker tussen die drie vooraan. Sky, EQS zijn nu wel heel goed aan het afstoppen.
27-03-2015 17:03
Het is de last man standing..jammer dit
27-03-2015 17:03
Vanmarcke is denk ik niet zo slecht dan dat zijn rechterschoen wil laten geloven.
27-03-2015 17:04
[b]Koers Update°[/b] Nog 14,5 km, nog 52 seconden, Was nou maar eerder op kop gegaan..
27-03-2015 17:04
@Ruben_
Boom bleef nog lang op de fiets zitten, en de bevestiging kwam pas laat. Vandaar.
27-03-2015 17:04
Yep, het is gebeurd voor vandaag, het trio mag het uitmaken vandaag. Sep lag te slapen op het moment surpreme, misschien toch iets te relaxed? Lekker koersen achterin het peleton, op je gemakje, op z'n Van Petergems las ik vanmiddag op dit forum.... Net zo scherp als Wilco zojuist, die keek ook 2 seconden naar links en de Valverde & co. waren vertrokken. Tsja
27-03-2015 17:05
[b]Koers Update°[/b] Nog 54 seconden.. Het ziet er steeds beter uit voor Sagan die mooi naar de finish wordt gereden..
27-03-2015 17:05
Roelands lek,pff cours van de problemen inderdaad
27-03-2015 17:05
Tankink op kop, voorsprong neemt toe.
27-03-2015 17:05
Als het schaap verdronken is... Nu pas werken als Katusha en TLJ ipv samen te werken met BMC... Tja.
27-03-2015 17:05
[b]Koers Update°[/b] Nog 13 km en de voorsprong nu 1 minuut. Tankink helpt nu ook mee op kop, maar ze gaan te laat komen.
27-03-2015 17:05
[b]Koers Update°[/b] Roelandts: Lekke band.
27-03-2015 17:06
[b]Koers Update°[/b] Nog 12,2 km.
27-03-2015 17:06
[b]Koers Update°[/b] De voorsprong neemt niet bepaalt af.. De winnaar zit vooraan.
27-03-2015 17:07
[b]Koers Update°[/b] Nog 11,3 km.
27-03-2015 17:07
Terpstra zal toch wel balen als Stybar straks wint, al zal je dat aan zijn reactie natuurlijk niet zien.
27-03-2015 17:07
Voorspring neemt nu wel rdelijk rap af:)
27-03-2015 17:08
[b]Koers Update°[/b] Ook Giant helpt mee in het "peloton", maar ze komen echt te laat. Sagan, Thomas en Stybar rijden keihard.
27-03-2015 17:08
Vier man leiden de achtervolging in het peloton: Waeytens, Tankink en twee man voor Kristoff.
27-03-2015 17:08
[b]Koers Update°[/b] We gaan onder het doek door van de 10 km. Gat: 54 seconden
27-03-2015 17:09
[b]Koers Update°[/b] Voorsprong blijft nu hetzelfde, alleen een valpartij of lekke band kan de 3 vooraan nog afhouden van de overwinning.
27-03-2015 17:09
[b]Koers Update°[/b] Nog 8,8 km!
27-03-2015 17:10
@vinnie; kijk jij wel? Sep demareerde, schoot uit zijn beugel, waardoor hij de slag miste. Niet aan het slapen, materiaalpech.
27-03-2015 17:10
Thomas en Stybar moeten gaan aanvallen

Om te reageren moet je ingelogd zijn.