Giro 2017: Volg hier de achttiende etappe
donderdag 25 mei 2017 om 12:55 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de achttiende etappe

Vandaag wacht er voor rozetruidrager Tom Dumoulin opnieuw een serieuze test. De etappe van Moena naar Ortisei/St. Urlich is met 137 kilometer weliswaar kort, maar met maar liefst vijf beklimmingen een loodzware beproeving. Draagt hij na vandaag nog het roze?

De start is om 13:10, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Karsten Kroon. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 18

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 18

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
473 Reacties
25-05-2017 15:36
Oh, Dumoulin reageert niet echt... Toch niet zo sterk als gedacht? Hij zag er goed uit.
25-05-2017 15:36
nee die is al gelost
25-05-2017 15:36
Quintana goes
25-05-2017 15:36
En nu? Rustig blijven.
25-05-2017 15:36
Wow Quintana!
25-05-2017 15:36
Dit is echt vroeg. Koers!
25-05-2017 15:37
Tom moet wel voor de top terug komen, anders heeft Quintana wel wat aan zijn ploeggenoten.
25-05-2017 15:37
Die wappert wel weer terug in de afdaling
25-05-2017 15:37
Mooi dit, hij begint er in elk geval niet te laat aan.
25-05-2017 15:37
Kansloos natuurlijk met nog 50km.
25-05-2017 15:37
Slim gespeeld!
25-05-2017 15:37
@Poeksel,
Clement is er al een tijdje af, zat bij Ten Dam en Jungels op flinke achterstand.

Nu Dumoulin zelf op kop.
25-05-2017 15:38
Aiaiai
25-05-2017 15:38
Nu gewoon eigen tempo rijden Dumoulin, de rest zal ook moeten aangaan voor hun eigen kansen. Nibali zal nog wel plooien later
25-05-2017 15:38
En nu Nibali! De rest blijft zitten..
25-05-2017 15:38
Oei... Doet me flink denken aan Vuelta 2015.
25-05-2017 15:38
En Nibali heeft ook nog een ploeggenoot vooruit rijden toch?
25-05-2017 15:38
wauw dat is wel heel snel een groot gat. en alweer aangehaakt met amador
25-05-2017 15:38
Daar gaat Nibali.
25-05-2017 15:39
Dit doet me denken aan de vuelta van twee jaar geleden
25-05-2017 15:39
De grote aanvallen zijn begonnen. Als wielerliefhebber geniet ik hiervan. Maar oioioi, waar gaat dit heen.
25-05-2017 15:39
Dit was de Giro voor Dumoulin.
25-05-2017 15:39
@schipperaar
Kansloos? Ja tuurlijk joh.
25-05-2017 15:39
Blijft maar 20 sec mooi dit
25-05-2017 15:39
Haha Cataldo op kop voor Nibali

Om te reageren moet je ingelogd zijn.