Giro 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 11 mei 2015 om 13:25 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de derde etappe

Het is pas derde etappe, maar het Giro-peloton gaat al richting het middelgebergte. Op het 136 kilometer korte, maar lastig traject van vandaag zijn verschillende scenario’s mogelijk. Alle ingrediënten voor een leuke koers lijken aanwezig.

De rit gaat van start in Rapallo. Deze stad heeft een prominente rol in de zwarte bladzijdes van de wielerhistorie. Wijlen Wouter Weylandt kwam in 2011 dodelijk ten val in een rit met aankomst in deze plaats.

T15_MadonnaDC_2_alt
De renners zullen om 13:25 vertrekken. De aankomst wordt verwacht tussen 17:03 en 17:29. Eurosport en Sporza zenden de wedstrijd vanaf 14:30 rechtstreeks uit. Kan Bert-Jan Lindeman zijn blauwe bergtrui bergtrui behouden? Bespreek hier het verloop van de rit.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
317 Reacties
1 6 7 8 9 10 13
11-05-2015 16:23
Dit bericht is verwijderd
11-05-2015 16:24
Hij haalt in ieder geval adem.
11-05-2015 16:24
Verschrikkelijk dit!
11-05-2015 16:24
Koers stilleggen? T3ring!
11-05-2015 16:24
Ik vind dat Renast Schotte op dit moment perfect verwoordt hoe ik me voel. Ik zit te rillen op de bank, dit zag er echt heel heel heel erg slecht uit. Man toch, hopen dat dit niet fataal was, want dat deed mij het meteen denken.
11-05-2015 16:25
@striga
Hoe zie je dat?
11-05-2015 16:25
gadver hopelijk snel goed nieuws
11-05-2015 16:26
Ongelooflijk, hoop echt dat hij het haalt. Triest
11-05-2015 16:26
In een rit die startte op de plaats waar Weylandt stierf, voelt dit heel macaber aan
11-05-2015 16:26
Inderdaad, echt verschrikkelijk
11-05-2015 16:26
Het is gelijk te zien dat LJ te weinig klimknechten heeft, of niet inzetbaar zijn. Met Benett en Goos had je prima hulpjes gahad. Daarnaast snap ik nig steeds niet dat je of ten Dam of Tankink niet in twee rondes laat knechten. Heb het idee dat de pijlen bij LJ teveel op de tour zijn gericht.
11-05-2015 16:26
Schotte zegt het: dit zag eruit als een reanimatie poging.. Aaargh
11-05-2015 16:26
@Tokstar
Z'n buik ging op en neer als je goed keek.
11-05-2015 16:26
Ondertussen ligt hij op een brancard, lijken de omstanders rustiger en er zijn geen tekenen dat er gereanimeerd o.i.d. wordt
11-05-2015 16:27
Komaan, ik hoop op goede informatie.
11-05-2015 16:27
Was een donkere vlek op de grond maar was dat bloed of water.
11-05-2015 16:27
Verschrikkelijk! Ik hoop op het beste voor Domenico. Hopelijk komt alles goed
11-05-2015 16:27
Renaat gaat te ver door te speculeren over dingen (reanimatie bijv.) die je absoluut niet kon zien.
11-05-2015 16:27
Verdomme zeg! Volgens mij had hij stuiptrekkingen in het begin. Dat gecombineerd met bloed en verlies van bewustzijn doet mij echt oprecht vrezen...
11-05-2015 16:27
Volgens de koersradio schijnt hij wel te ademen ...
11-05-2015 16:28
Ik zit te wachten op goed nieuws!
11-05-2015 16:28
@LL
Alleen mond op mond was even zichtbaar, zou goed kunnen dat ze dat doen door ingeklapte long door gebroken rib. De grootste angst is op dit moment interne bloedingen
11-05-2015 16:28
Volgens de RAI beweegt hij
11-05-2015 16:28
Laat het alsjeblieft waar zijn!
11-05-2015 16:28
Pozzovivo heeft het zo te zien gelukkig wel overleeft...

EDIT: Ben er zeker van, vrouw daarachter stabiliseert alleen zijn hoofd wordt geen beademing e.d gegeven, gelukkig maar
1 6 7 8 9 10 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.