Giro 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 11 mei 2015 om 13:25 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de derde etappe

Het is pas derde etappe, maar het Giro-peloton gaat al richting het middelgebergte. Op het 136 kilometer korte, maar lastig traject van vandaag zijn verschillende scenario’s mogelijk. Alle ingrediënten voor een leuke koers lijken aanwezig.

De rit gaat van start in Rapallo. Deze stad heeft een prominente rol in de zwarte bladzijdes van de wielerhistorie. Wijlen Wouter Weylandt kwam in 2011 dodelijk ten val in een rit met aankomst in deze plaats.

T15_MadonnaDC_2_alt
De renners zullen om 13:25 vertrekken. De aankomst wordt verwacht tussen 17:03 en 17:29. Eurosport en Sporza zenden de wedstrijd vanaf 14:30 rechtstreeks uit. Kan Bert-Jan Lindeman zijn blauwe bergtrui bergtrui behouden? Bespreek hier het verloop van de rit.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
317 Reacties
1 5 6 7 8 9 13
11-05-2015 16:19
Astana ook sterk hoor
11-05-2015 16:20
Een livestream die het doet op een smartphone?
11-05-2015 16:20
Dit bericht is verwijderd
11-05-2015 16:21
Aiai, dat is niet goed bij Pozzovivo..
11-05-2015 16:21
Bah. Was dat bloed?
11-05-2015 16:21
Aii,...
11-05-2015 16:21
Ai ai ai, een hele vieze en nare valpartij van Pozzovivo. Dat ziet er ernstig uit, gelukkig snel geen beelden meer.
11-05-2015 16:21
aiai
pozzovivo, zware val
11-05-2015 16:21
Wouter Weyland flitsen....
11-05-2015 16:21
Auw :(
11-05-2015 16:22
Oei, arme Pozzo. Dat zag er echt heel naar uit
11-05-2015 16:22
GVD zeg! :(
11-05-2015 16:22
Zag er erg slecht uit
11-05-2015 16:22
hopen dat het meevalt
11-05-2015 16:22
Ai ai ai, bah
11-05-2015 16:22
Dat was heel veel bloed op de grond. Oeioei
11-05-2015 16:22
Oh nee oh nee oh neeee! Dat zag er heel erg ernstig uit bij Pozzovivo!! Oeioeioei, dit ziet er vreselijk uit. Paniek, bloed, bewusteloos... Ai, dit doet me denken aan..
11-05-2015 16:23
Mond op mond beademing Pozzovivo?

ziet er niet goed uit...
11-05-2015 16:23
Gelukkig geen close-up, dat was destijds wel met WW.
11-05-2015 16:23
Dat ziet er gadverdamme bijna fataal uit...
11-05-2015 16:23
Shit, Pozzovivo!
11-05-2015 16:23
neeeeeee, laat het niet waar zijn @ Pozzo
11-05-2015 16:23
shit dit ziet er erg slecht uit
11-05-2015 16:23
ai pozzovivo
11-05-2015 16:23
oei oei, bewgingsloos....
1 5 6 7 8 9 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.