Giro 2015: Volg hier de derde etappe
maandag 11 mei 2015 om 13:25 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de derde etappe

Het is pas derde etappe, maar het Giro-peloton gaat al richting het middelgebergte. Op het 136 kilometer korte, maar lastig traject van vandaag zijn verschillende scenario’s mogelijk. Alle ingrediënten voor een leuke koers lijken aanwezig.

De rit gaat van start in Rapallo. Deze stad heeft een prominente rol in de zwarte bladzijdes van de wielerhistorie. Wijlen Wouter Weylandt kwam in 2011 dodelijk ten val in een rit met aankomst in deze plaats.

T15_MadonnaDC_2_alt
De renners zullen om 13:25 vertrekken. De aankomst wordt verwacht tussen 17:03 en 17:29. Eurosport en Sporza zenden de wedstrijd vanaf 14:30 rechtstreeks uit. Kan Bert-Jan Lindeman zijn blauwe bergtrui bergtrui behouden? Bespreek hier het verloop van de rit.

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
317 Reacties
11-05-2015 16:34
Dat die man hem ook meteen overeind trekt...
11-05-2015 16:34
@xistnc dan heeft Renaat het fout er is geen reanimatie aan te pas gekomen, anders zou er o.a een AED aagesloten moeten zijn toen die naar ambu ging en dat was niet het geval (gelukkig!!!)
11-05-2015 16:34
bij bewust zijn en doet zelfstandig ademen!
11-05-2015 16:34
Hij zou bij bewustzijn zijn en zelfstandig ademen!
11-05-2015 16:34
@xistnc
Niet?
Lolbroek...
11-05-2015 16:34
Pfoe, heftig.. Gelukkig heeft hij het overleeft!
11-05-2015 16:34
Hij zou bij bewustzijn zijn en zelfstandig ademen. Oef
11-05-2015 16:34
Dit bericht is verwijderd
11-05-2015 16:35
Hopelijk zijn al die berichten waar, het zag er verschrikkelijk uit. De koers is totaal irrelevant op dit moment
11-05-2015 16:35
Kruiswijk mazzel net om val heen van pozzov...
11-05-2015 16:36
Dan zal Betancur nu wel kopman worden, of de hele ploeg Ag2r gaat naar huis.
11-05-2015 16:36
Overigens echt dom dat Sporza meteen meldde dat hij gereanimeerd werd, terwijl dit niet zo was
11-05-2015 16:36
Heb geen geluid hier, maar lijkt het er nou op dat Gilbert de achtervolging stop heeft gezet? en hij het dus ook rustig uitrijd?

hopelijk zien we pozzo snel terug en is het meer de categorie schade die ten dam ooit had(zag er veel erger uit dan dat het was)
11-05-2015 16:37
klootje kriekeljon - 11 mei 2015 om 16:34
Alleen deed hij het zo grof dat eventueel nekletsel sowieso erger was geworden. Iemand moet hoofd fixeren en dan pas draaien op zij.
11-05-2015 16:37
@xistnc
Mijn "Dat meen je niet" was gebaseerd op je bericht over Meganck trouwens..
11-05-2015 16:37
@ Pirazzi
Als het naar omstandigheden vanavond goed gaat met Pozzo gaat Ag2r echt niet naar huis.
Sportwereld is hard. De Tour wacht op niemand, en ik denk de Giro ook niet.
11-05-2015 16:37
Lekker boeien dat sporza dat onterecht meldde, die zaten duidelijk met het hart in de keel.

Je kunt niet altijd koel blijven.
11-05-2015 16:39
@Ab Normaal Idd, alleen in geval van overlijden.
11-05-2015 16:40
@romans
Precies mijn idee.
Wat zitten jullie nu zo te zagen? Dit was schokkend voor iedereen hoor, ook voor de heren bij sporza, dan reageer je niet altijd normaal.
11-05-2015 16:40
kruijswijk mooi in het wiel van bling trouwens
11-05-2015 16:40
Het leek dat hij bij de eerst klap op het asfalt zijn bewustzijn verloor en door zijn snelheid nog een stuk ik doorgeschoven op zijn gezicht, vandaar het vele bloed op zijn hoofd toen hij de ambulance in gereden werd.
11-05-2015 16:42
De plicht roept weer :(
Keep us posted
11-05-2015 16:42
Dit bericht is verwijderd
11-05-2015 16:42
Ik begreep aan het geloof topic op het forum dat er een behoorlijk aantal gelovigen zijn op wielerflits.
Laten die allemaal maar even een kaarsje op gaan steken! Wat een drama dit.
11-05-2015 16:43
Iemand sprinters geizen die zijn teruggekomen?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.