Ook Breen en Perichon in Tourselectie Fortuneo-Vital Concept

dinsdag 21 juni 2016 om 09:40
Ook Breen en Perichon in Tourselectie Fortuneo-Vital Concept

Perichon in de Tour van vorig jaar in het shirt van Bretagne - Séché Environnement- Foto: Sirotti

De Tourselectie van Fortuneo-Vital Concept krijgt steeds meer vorm. Nadat eerder al de namen van Eduardo Sepúlveda, Anthony Delaplace, Chris Anker Sørensen en Florian Vachon werden onthuld, heeft de Franse ProContinentale formatie nu ook de Noor Vegard Breen en de Fransman Pierre-Luc Perichon aan het gezelschap toegevoegd.

Voor de 26-jarge Breen, die in 2014 wel de Ronde van Spanje reed, wordt het zijn debuut in de Tour de France. De 29-jarige Perichon maakte vorig jaar voor het eerst zijn opwachting in de ronde van zijn eigen land. Hij eindigde toen als 81e.

Dit artikel delen:

7 Reacties

Wigo 21 juni 2016 om 09:44

Ik wil weten of McLay meedoet. Of is die nog te jong?

lnnrt 21 juni 2016 om 09:46

Denk het niet, volgens mij staan ze op alfabet, dus tussen de D en P geen selecties meer.

Edit: toch niet op alfabet, na Vachon na hebben ze namelijk nog maar één renner…

Noud89 21 juni 2016 om 09:50

Haha goed gevonden lnnrt maar het kan niet kloppen, want de enige die alfabetisch nog na Vachon komt bij Fortuneo is Vallée. Daarvan betwijfel ik ook of hij mee gaat.

Tussen Perichon en Sorensen, waar nog een plek staat hebben ze trouwens alleen Sepulveda, en die staat er al tussen. ;)

robotour 21 juni 2016 om 09:51

Fedrigo en Loubet zullen ook nog wel toegevoegd gaan worden.

TheArt 21 juni 2016 om 09:59

Volgens mij heeft Fedrigo al aangegeven niet naar de Tour te gaan.

Ik denk dat Loubet en hopelijk McLay er nog bij komen. Laatste plek tussen Feillu, Mourey en Gerard?

zijwieltje 21 juni 2016 om 10:08

Leuk.. Panini-plaatjes voor de Tour ;)

brecht_vdk 21 juni 2016 om 11:42

Breen mogen ze wel wat beter in hun boekje plakken. Net of een kleuter hem geplakt heeft :p

Headlines

Materiaalzone

Populair