WK Veldrijden 2017: Volg hier dag 2
zondag 29 januari 2017 om 14:45 Volg in Google

WK Veldrijden 2017: Volg hier dag 2

Vandaag staat de tweede en laatste dag van het WK Veldrijden in het Luxemburgse Bièles op het programma. Er zijn nog twee regenboogtruien te verdienen. Om 11.00 zijn eerst de U23 mannen aan de beurt, voordat om 15.00 de mondiale titelstrijd tussen de elite heren losbarst!

Bij beide onderdelen is de verwachting dat er een klassiek Nederland-België-gevecht ontstaat. Bij de beloften verdedigt Eli Iserbyt zijn wereldtitel, terwijl Joris Nieuwenhuis misschien wel zijn grootste concurrent is. En na de vele heisa van de voorbije weken, mogen regerend wereldkampioen Wout van Aert en grote uitdager Mathieu van der Poel het nu met elkaar uitvechten in de Luxemburgse modder. Of gaat er toch een derde been mee heen? Bespreek de wedstrijdverlopen in deze Volg Hier op WielerFlits.

Programma
11.00 uur – flag-wc WK U23 mannen
15.00 uur – flag-wc WK Elite heren

Links
Voorbeschouwing WielerFlits
Officiële website
Parcours
Deelnemerslijst U23 mannen
Deelnemerlijst Elite heren

Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS, vanaf 14.45)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
147 Reacties
29-01-2017 15:25
Als Mathieu niet elke rond lek rijdt wint ie dit wel. Is sterker.
29-01-2017 15:26
Ik heb het gevoel dat van Aert door niet te wisselen zichzelf op het einde in zijn voet gaat schieten.
29-01-2017 15:26
2x lek en een engeltje, jaja..

Wuyts is een kundige en goede commentator. Maar zodra Boonen of een Belg zoals van Aert voor de prijzen gaat rijden is hij wel erg chauvinistisch.

EDIT:
3x lek en tegen een fotograaf aan gereden.
29-01-2017 15:30
Nee wtf!
29-01-2017 15:30
3e keer lek....
29-01-2017 15:31
VDP geraakt door een fotograaf bij ingang van materiaalpost
29-01-2017 15:31
Als Van Aert wint, zal er nog vaak over de bandenkeuze gepraat worden heb ik de indruk.
29-01-2017 15:31
Iedereen rijdt constant lek, behalve Van Aert. Ze hebben d'er werk aan in de post.
29-01-2017 15:32
Volgens mij heeft hij weer een lekke band!
29-01-2017 15:34
Gelukkig voor de wedstrijd heeft Mathieu telkens een platte band gehad net voor de materiaalpost.
29-01-2017 15:34
Had Meeusen nou een gescheurd frame?
29-01-2017 15:39
Ja..een TREK
29-01-2017 15:39
Mathieu weer lek.
29-01-2017 15:39
Geef van Aert aub gewoon die titel
29-01-2017 15:39
Wat een zuur verloop zeg.
29-01-2017 15:39
GVD

weer lek
29-01-2017 15:39
Weer lek 5x al.
29-01-2017 15:40
Van Aert krijgt hem. U cadeau met weer een lekke bank.
29-01-2017 15:40
4x lek..

Wat een dramatisch kampioenschap zo.
29-01-2017 15:40
Alweer! Gvd
29-01-2017 15:40
Pfffff de vierde lek is er een teveel
29-01-2017 15:41
Je begint zo langzamerhand te denken aan sabotage.
29-01-2017 15:41
Herijgers is toch wel de absolute lekke-banden-spotkoning.
Ik denk dat ie ze al ziet nog voor er iets is gebeurd.
29-01-2017 15:41
Bah bah bah
29-01-2017 15:41
Wat een compleet KANSLOOS wk op deze manier. Het is niet de beste maar degene met de minste pech die wint.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.