Vuelta 2015: Volg hier de achttiende etappe
donderdag 10 september 2015 om 12:13 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de achttiende etappe

De Ronde van Spanje gaat vandaag verder met een 204 kilometer lange etappe tussen Roa en Riaza. Wordt het een dag voor de vluchters? Na een relatief eenvoudige openingsfase vormt de Alto del Campanario de eerst hindernis. Halfverwege volgt de Alto del Campanario. De Puerto de la Quesara zorgt in de finale voor een extra moeilijkheidsgraad. Na deze col van eerste categorie volgt nog een afdaling van een kleine twaalf kilometer na de aankomstplaats. Kan Tom Dumoulin zijn leiderstrui behouden?

De officiële start is om 12:42. NPO1 en Eurosport beginnen al op 15:15 met de uitzending. Sporza start rond de klok van vier. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Vuelta etappe 18

Links:
Voorbeschouwing etappe 18

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 18

Livestream (NOS)

Liveblog (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
349 Reacties
1 6 7 8 9 10 14
10-09-2015 16:51
Kraken is met dit verschil helaas al genoeg hè Nick.
10-09-2015 16:51
Vicioso gaat. Dan toch een alles of niets aanval van Purito? ;)
10-09-2015 16:52
Roosen sterk!
10-09-2015 16:54
Puritooooooo.
10-09-2015 16:54
Shit! Daar gaat die!
10-09-2015 16:54
Idd alles of niets van Purito.
10-09-2015 16:55
Puritooo, astana moet nu werken
10-09-2015 16:55
Wat een gelul toch weer over 30-er renners. Ervaring, inzicht, taaiheid, geweldig.
10-09-2015 16:55
Rodriguez gaat.
10-09-2015 16:55
Purito. Het spel gaat beginnen.
10-09-2015 16:55
Purito
10-09-2015 16:55
kansloos jumpje van Purito, maar allemaal leuk. Katusha en Astana, strijk jullie doosjes maar leeg. Prima.
10-09-2015 16:55
@LyndaLid Is Purito laf?
10-09-2015 16:56
Dumoulin geeft geen krimp.
10-09-2015 16:56
Het heeft ook nauwelijks zin met Astana. Maar toch, dat was wel lachen.
10-09-2015 16:56
De Pornosnor als meesterknecht nu!
10-09-2015 16:56
Ik verwacht nog wel en aanval van Dumoulin vlak voor de top, om zich vervolgens als een baksteen naar beneden te gooien.
10-09-2015 16:57
@ nickdt

Ziet er indrukwekkend uit.
10-09-2015 16:57
Dumoulin heeft Craddock en Lindeman nog voorin, groep is flink uitgedund. Ah, zelfs nog een extra Giant, top!
10-09-2015 16:57
@nickdt: dat hij kraakt geeft aan dat hij zo te lossen is mits je maar genoeg wisselt van tempo.
10-09-2015 16:57
Allemaal gunstig voor Tom.
10-09-2015 16:57
Dat was snel gedaan
[i]Edit redactie: Ongepast[/i]
10-09-2015 16:58
Gaat de kopgroep het halen?
10-09-2015 16:58
Hmm 30er Vicioso al opgerookt
10-09-2015 17:00
Gelukkig nog 3 knechten voor Tom
1 6 7 8 9 10 14

Reacties zijn gesloten.