Vuelta 2015: Volg hier de achttiende etappe
donderdag 10 september 2015 om 12:13 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de achttiende etappe

De Ronde van Spanje gaat vandaag verder met een 204 kilometer lange etappe tussen Roa en Riaza. Wordt het een dag voor de vluchters? Na een relatief eenvoudige openingsfase vormt de Alto del Campanario de eerst hindernis. Halfverwege volgt de Alto del Campanario. De Puerto de la Quesara zorgt in de finale voor een extra moeilijkheidsgraad. Na deze col van eerste categorie volgt nog een afdaling van een kleine twaalf kilometer na de aankomstplaats. Kan Tom Dumoulin zijn leiderstrui behouden?

De officiële start is om 12:42. NPO1 en Eurosport beginnen al op 15:15 met de uitzending. Sporza start rond de klok van vier. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Vuelta etappe 18

Links:
Voorbeschouwing etappe 18

Website organisatie
Deelnemerslijst Vuelta 2015
Parcoursinformatie etappe 18

Livestream (NOS)

Liveblog (NOS)
Liveticker (Sporza)

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
349 Reacties
1 12 13 14
10-09-2015 17:46
Tom gaat!

Toch nie...
10-09-2015 17:46
Tom gaat zelf!!!
10-09-2015 17:46
Yessssssssss! Hij doet het!
10-09-2015 17:46
HA TOM GAAT TOCH NOG !!!
10-09-2015 17:46
Kijk hij ging zelf. Wat heb ik gezegd?
10-09-2015 17:47
Haha, en straks nog 2 van die dagen..

Hup Haimar!
10-09-2015 17:47
even laten zien dat hij sterker dan Aru is
10-09-2015 17:47
misschien straks nog een keer
10-09-2015 17:47
Even bluffen. Slim. Aru is echt niet de slimste in het peloton.
10-09-2015 17:48
2 vooruit en eentje nog ertussen = minimaal 3 vooruit toch?
10-09-2015 17:48
Ze gaan er niet bij komen
10-09-2015 17:48
Dumoulin lijkt toch wel sterker dan Aru
10-09-2015 17:48
Ja, klopt. Boni's zijn weg.
10-09-2015 17:49
Roche moet dit toch kunnen pakken
10-09-2015 17:49
Mooi sprint a deux!
10-09-2015 17:50
@Casperge hij speelt het spel vooral slimmer.
10-09-2015 17:50
he verdomme, arme Haimar, t past wel bij m.
10-09-2015 17:50
Die Aru is wel totaal gestoord zag je die laatste jump met zijn fiets hahaha
10-09-2015 17:50
Aru schokkend, Tom verbluffend.
10-09-2015 17:50
Weer een dag overleefd!
10-09-2015 17:51
Dumoulin gewoon qua frisheid een niveau boven de rest.
10-09-2015 17:51
Aru en Dumoulin zijn gewoon even sterk. Dat wordt zaterdag hopelijk nog een grand finale met 2, zoals het mooist in het wielrennen.
10-09-2015 17:51
Jammer voor die oude Zubeldia. Hij had vandaag zijn carrière kunnen beëindigen anders.
10-09-2015 17:52
Holy shit, wat een etappe weer.

1 down 3 to go.
1 12 13 14

Reacties zijn gesloten.