Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
12-04-2015 14:06
Voor de tweede keer op zn muil. Lieuwe heeft zn dag niet vandaag
12-04-2015 14:07
Westra heeft nu natuurlijk helemaal niet de mindset om in dit gewring te rijden. Eigenlijk raar dat hij deze wedstrijd in zijn programma heeft.
12-04-2015 14:07
Wie is de commentator naast Wuyts?
12-04-2015 14:08
KoersUpdate°
Door wat technische problemen wat later dan gepland, maar we zijn er met KoersUpdate.
De koplopers zijn op 96 kilometer van het einde met een voorgift van 6 minuten op het peloton. De renners stormen met een hoog gemiddelde af op de Trouee van Arenberg. Thomas en Oss zijn een paar kilometer terug lek gereden, en het terugkeren kost energie.
12-04-2015 14:08
@hoofdisvrij
Karl Vannieuwkerke geloof ik.
12-04-2015 14:09
Thomas is volgens mij ook gevallen, heeft een veeg op zijn broek.
12-04-2015 14:09
KoersUpdate°
De koplopers gaan door de poort van de hel. De eerste van de drie zwaarste stroken is aangesneden. Sean de Bie is de eerste man in het bos.
12-04-2015 14:10
even overgestapt naar Sporza. Beginnen ze over poep en pies te praten, dat niveau.
brrr gauw weer terug naar Koning Maarten
12-04-2015 14:10
KoersUpdate°
Sean de Bie moet de kopgroep laten gaan op de Trouee van Arenberg
12-04-2015 14:11
KoersUpdate°
Saramotins neemt een kleine voorgift op de rest van de kopgroep.
12-04-2015 14:12
[b]KoersUpdate°[/b]
1 en 2 voor Nederland in de juniorenversie van Parijs-Roubaix!
12-04-2015 14:13
Nederland 1 en 2 bij de beloften...

Sky helemaal weg vooraan.
12-04-2015 14:14
[b]KoersUpdate°[/b]
De koplopers zijn het bos uit,
Saramotins heeft een kleine voorgift genomen terwijl Sean de Bie heeft moeten lossen, al dan niet door materiaalproblemen.
12-04-2015 14:15
[b]KoersUpdate°[/b]
Het peloton rijdt in volle vaart de poort van de hel door.
12-04-2015 14:15
Jammer dat de regie zo ontzettend laat overschakeld
12-04-2015 14:15
Nu in het bos!
12-04-2015 14:16
[b]KoersUpdate°[/b]
Shane Archbold tegen de grond in het Bos van Wallers
12-04-2015 14:16
wie won er dan?
12-04-2015 14:17
TLJ toch goed hoor.
12-04-2015 14:18
Blijft een groot pak
12-04-2015 14:18
Volgens mij is Vanmarcke er al af
12-04-2015 14:19
Onbegrijpelijk en heel erg jammer, die lage exposure.
12-04-2015 14:19
En we hebben een troll.
12-04-2015 14:20
[b]KoersUpdate°[/b]
Zonder al te veel ongevallen is het peloton de Trouee van Arenberg door, terwijl de koplopers beginnen aan de volgende strook.
Jelle Wallays stond stil in het Bos.
12-04-2015 14:20
Er zat althans een TLJ renner op achterstand die er qua stijl op lijkt. Hopelijk blijkt het niet zo te zijn.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.