Volg hier Parijs-Roubaix 2015
Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.
Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.
De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)
Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)
Wiggins aan de staart van het peloton.
1. Bram Welten (NED)
2. Pascal Eenkhoorn (NED)
3. Stan Dewulf (BE)
Dat was waarschijnlijk Tankink. Als het Vanmarcke is rijdt TLJ niet met vijf man in het peloton.
Om alle ongerusten gerust te stellen. Sep Vanmarcke is volgens mij niet gelost maar zit vooraan mee.
Er zitten drie man van Lotto-Jumbo voorin.
Een dichte spoorwegovergang zorgt voor vertraging voor verschillende renners.
Als je kopman Niet goed genoeg is moet je gewoon razendsnel omschakelen en een nieuw plan trekken. Eenmaal eraf betekent in Roubaix einde verhaal
ik was er even niet gerust in. Ze bleven maar oversteken. Stel je voor. Onwaarschijnlijk beeld.
Wel erg rigoureus maar goed...dan leren ze het wel voor de volgende keer ;-)
Regels zijn duidelijk, stoppen voor het spoor.
De jury staat voor een lastige opgave.
Ze proberen het peloton lam te leggen om zodoende de mannen die moesten wachten terug te laten komen.
De voorsprong van de vluchters neemt hierdoor wel toe.
Dit was een andere situatie dan normaal. Nu ging die halverwege het peloton dicht. Ook maar iedereen diskwalificeren die doorreed.
Geen lastige situatie hoor, gewoon reglementen. Alleen een kopgroep mag door, dat is altijd zo.
En als de kopgroep zelf moet wachten voor een spoorboom, moet het peloton dat ook.