Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015
zondag 26 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015

Het is alweer de laatste voorjaarsklassieker van 2015, maar daarom zeker niet de minste. Drie Nederlanders zijn er in geslaagd dit monument op hun naam te schrijven, te weten Ab Geldermans (1960), Steven Rooks (1983) en Adrie van der Poel (1988). Gaan zij in de 101e editie van Luik-Bastenaken-Luik een opvolger krijgen? Naast de Nederlanders zijn er echter ook andere kapers op de kust om in Ans hun handen in de lucht te steken. Wie wordt de opvolger van Simon Gerrans? Volg het verloop van de koers hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners afgevlagd, om tussen 16.30 en 17.10 uur aan te komen in Ans. Er staan vandaag 21 Nederlanders aan het vertrek in Luik. Roompot Oranje Peloton is met 8 renners de hofleverancier.

Sporza (Eén), Eurosport en de NOS (NPO1) zenden Luik-Bastenaken-Luik live uit vanaf 14.15 uur. Ook zal NOS.nl een livestream hebben via internet.

Links
Voorbeschouwing: Luik-Bastenaken-Luik 2015 (WielerFlits)
Tom-Jelte Slagter tekent vooraf niet voor nóg een zesde plek in Luik

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS, vanaf 14.15 uur ook stream)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
228 Reacties
26-04-2015 16:24
Toch goeie namen voorin. Kijken of ze kunnen samenwerken.
26-04-2015 16:30
Kelderman rijdt wel erg veel achterin. Zou die last hebben van die valpartij?
26-04-2015 16:31
Stybar sterk.
26-04-2015 16:31
Slagter eraf.
26-04-2015 16:33
Zodra Stybar stilvalt wordt het tijd voor een tijdritje van Tom.
26-04-2015 16:33
Slagter er al een tijdje niet bij. Opgehouden door valpartij en niet meer teruggekomen?
26-04-2015 16:34
Kelderman op hangen en wurgen in 29e wiel, maar er vallen gaatjes in de groep.
26-04-2015 16:34
Mollema zit te ver
26-04-2015 16:35
Nou Mollema, je weet wat je fout deed op de Muur.
26-04-2015 16:35
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:35
Kelderman eraf
26-04-2015 16:35
Daar gaan we!
26-04-2015 16:38
Alle Nederlanders liggen eraf
26-04-2015 16:38
Kwiat en Nibali moeten passen
26-04-2015 16:38
Mollema hangt er een beetje tussen geloof ik.
26-04-2015 16:38
Dunt flink uit!
26-04-2015 16:39
Meintjes er nog bij?
26-04-2015 16:39
Mollema komt terug?
26-04-2015 16:39
Ik denk dat die Alaphillipe hier weer wat leuks gaat laten zien hoor
26-04-2015 16:40
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:41
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:41
Dat is Mollema niet. Dat is een Oreca renner.
26-04-2015 16:41
Mollema in dat groepje van 3 op 40 meter?
26-04-2015 16:41
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:42
Volgens mij nr7, Weening dus.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.