Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015
zondag 26 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015

Het is alweer de laatste voorjaarsklassieker van 2015, maar daarom zeker niet de minste. Drie Nederlanders zijn er in geslaagd dit monument op hun naam te schrijven, te weten Ab Geldermans (1960), Steven Rooks (1983) en Adrie van der Poel (1988). Gaan zij in de 101e editie van Luik-Bastenaken-Luik een opvolger krijgen? Naast de Nederlanders zijn er echter ook andere kapers op de kust om in Ans hun handen in de lucht te steken. Wie wordt de opvolger van Simon Gerrans? Volg het verloop van de koers hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners afgevlagd, om tussen 16.30 en 17.10 uur aan te komen in Ans. Er staan vandaag 21 Nederlanders aan het vertrek in Luik. Roompot Oranje Peloton is met 8 renners de hofleverancier.

Sporza (Eén), Eurosport en de NOS (NPO1) zenden Luik-Bastenaken-Luik live uit vanaf 14.15 uur. Ook zal NOS.nl een livestream hebben via internet.

Links
Voorbeschouwing: Luik-Bastenaken-Luik 2015 (WielerFlits)
Tom-Jelte Slagter tekent vooraf niet voor nóg een zesde plek in Luik

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS, vanaf 14.15 uur ook stream)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
228 Reacties
26-04-2015 16:05
Kelderman erbij
26-04-2015 16:05
Kelderman zit er weer
26-04-2015 16:06
Giant bevestigd dat Tom er ook zit
26-04-2015 16:06
het regent bij de finish, goed weer voor Mollema
26-04-2015 16:06
Kelderman met oa Gallopin teruggekomen na die valpartij, dat is wel sterk.
26-04-2015 16:07
Kelderman, mollema gezien..
26-04-2015 16:07
Hopelijk mag Weening nog iets proberen op één van de klimmetjes
26-04-2015 16:08
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:08
Weening is er ook bij. Misschien probeert hij nog wat nu Gerrans weg is
26-04-2015 16:08
Wilde net vragen naar Weening maar hij zit er nog bij. Hopsekee.
26-04-2015 16:10
Er is na La Redoute toch nog een flink pak teruggekomen.
26-04-2015 16:11
Hergroepering. Tijd voor nieuwe kopgroep!
26-04-2015 16:13
Miljaar, wellens is sterk!
26-04-2015 16:16
Mollema voorin, Kelderman achterin
26-04-2015 16:16
Toch niet... Wat gaat ie dan vanvoor doen?
26-04-2015 16:17
Keldermans te ver van achter
26-04-2015 16:18
@Giant-GreenEdge
Je kan als je geen goede benen hebt beter van voren beginnen want dan kan je nog een meter of 20 verliezen en toch in het peleton zitten.
26-04-2015 16:20
Mooi schakel net op tijd in !
26-04-2015 16:21
Alle ploegen sturen een mannetje mee en Dumoulin en Barguil blijven zitten?
26-04-2015 16:21
Zit Valverde in het peloton?
26-04-2015 16:21
Nou er begint een beetje gekoerst te worden. kijken wie in het peloton het heft in handen neemt
26-04-2015 16:22
@montventoux

alle grote mannen nog in het peloton. grotere groepje maar kleine voorsprong op het pelotonnetje
26-04-2015 16:22
Fuglsang sluit aan, groepje met Costa op komst.
26-04-2015 16:23
Titi op hangen en wurgen nog mee.
26-04-2015 16:23
maastrichtmandarijn.. vanaf de laatste 70km is het al koers.. beter dan menig andere klassieker dit jaar. Dankzij astana grappig genoeg

Om te reageren moet je ingelogd zijn.