Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015
zondag 26 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015

Het is alweer de laatste voorjaarsklassieker van 2015, maar daarom zeker niet de minste. Drie Nederlanders zijn er in geslaagd dit monument op hun naam te schrijven, te weten Ab Geldermans (1960), Steven Rooks (1983) en Adrie van der Poel (1988). Gaan zij in de 101e editie van Luik-Bastenaken-Luik een opvolger krijgen? Naast de Nederlanders zijn er echter ook andere kapers op de kust om in Ans hun handen in de lucht te steken. Wie wordt de opvolger van Simon Gerrans? Volg het verloop van de koers hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners afgevlagd, om tussen 16.30 en 17.10 uur aan te komen in Ans. Er staan vandaag 21 Nederlanders aan het vertrek in Luik. Roompot Oranje Peloton is met 8 renners de hofleverancier.

Sporza (Eén), Eurosport en de NOS (NPO1) zenden Luik-Bastenaken-Luik live uit vanaf 14.15 uur. Ook zal NOS.nl een livestream hebben via internet.

Links
Voorbeschouwing: Luik-Bastenaken-Luik 2015 (WielerFlits)
Tom-Jelte Slagter tekent vooraf niet voor nóg een zesde plek in Luik

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS, vanaf 14.15 uur ook stream)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
228 Reacties
26-04-2015 16:43
Wow, chapeau Weening
26-04-2015 16:43
Weening vooraan!
26-04-2015 16:43
weening
26-04-2015 16:43
Weening erbij!
26-04-2015 16:43
Weening!
26-04-2015 16:43
Dat is Weening. Die rijdt lekker voor eigen kansen.
26-04-2015 16:43
Valverde moet het werk doen
26-04-2015 16:44
Moreno paktm zo
26-04-2015 16:44
Moreno krijgt m cadeau
26-04-2015 16:44
Joop Moreno
26-04-2015 16:45
Alaphillipe en Rui Costa te ver achterop
26-04-2015 16:45
Wow Valverde
26-04-2015 16:45
Valverde
26-04-2015 16:45
Weer die stinkspanjaard.
26-04-2015 16:45
Lefevre weer tweede, daar zal ie blij mee zijn;)
26-04-2015 16:46
Meh.
26-04-2015 16:46
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:46
Hoppa!
26-04-2015 16:46
Alaphillipe is een eindbaas
26-04-2015 16:46
GVD weer die dopeur.
26-04-2015 16:47
Wat heeft die Valverde toch een beestachtige winnaarsmentaliteit.
26-04-2015 16:47
Dat die man maar snel met pensioen mag gaan..
26-04-2015 16:48
Ja wat seg, Alaphillipe..
26-04-2015 16:50
Niet eens een shot van het stadion van Standard gezien.
26-04-2015 16:52
Was volop in beeld, inclusief ondertitel.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.