Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015
zondag 26 april 2015 om 10:00 Volg in Google

Volg hier Luik-Bastenaken-Luik 2015

Het is alweer de laatste voorjaarsklassieker van 2015, maar daarom zeker niet de minste. Drie Nederlanders zijn er in geslaagd dit monument op hun naam te schrijven, te weten Ab Geldermans (1960), Steven Rooks (1983) en Adrie van der Poel (1988). Gaan zij in de 101e editie van Luik-Bastenaken-Luik een opvolger krijgen? Naast de Nederlanders zijn er echter ook andere kapers op de kust om in Ans hun handen in de lucht te steken. Wie wordt de opvolger van Simon Gerrans? Volg het verloop van de koers hier op WielerFlits.

Om 10.15 uur worden de renners afgevlagd, om tussen 16.30 en 17.10 uur aan te komen in Ans. Er staan vandaag 21 Nederlanders aan het vertrek in Luik. Roompot Oranje Peloton is met 8 renners de hofleverancier.

Sporza (Eén), Eurosport en de NOS (NPO1) zenden Luik-Bastenaken-Luik live uit vanaf 14.15 uur. Ook zal NOS.nl een livestream hebben via internet.

Links
Voorbeschouwing: Luik-Bastenaken-Luik 2015 (WielerFlits)
Tom-Jelte Slagter tekent vooraf niet voor nóg een zesde plek in Luik

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS, vanaf 14.15 uur ook stream)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
228 Reacties
1 4 5 6 7 8 10
26-04-2015 15:58
TJS nog wel?
26-04-2015 15:58
Volgens mij geen rood wit blauw voorin, lekker weer...
26-04-2015 15:58
Volgens mij van Cannondale alleen nog Formolo
26-04-2015 15:58
@ haanaf
Die valpartij zat voorin de groep, dus dat is wel erg makkelijke kritiek.
26-04-2015 15:58
Geen Dumoulin, geen LTJ, geen Roompot. Wellicht Slagter en Mollema.
26-04-2015 15:58
Geen jumbo meer in het peleton
26-04-2015 15:59
Dumoulin heb ik gespot.
26-04-2015 15:59
Dus geen Kelderman, Mollema en Slagter meer voorin. Iemand Dumoulin gezien?
26-04-2015 15:59
Mollema voorin
26-04-2015 16:00
Kerlderman niet meer gezien..die verslaggever zegt maar wat
26-04-2015 16:00
Zit inderdaad nog een Trek renner voorin, dat zou betekenen dat er meerdere renners zijn teruggekeerd, dus hopen dat Slagter en Kelderman ook weer terug zijn
26-04-2015 16:01
Mollema Gezien
26-04-2015 16:01
Over and out voor Slagter?
26-04-2015 16:01
Zit ook nog een lotto in de eerste groep
26-04-2015 16:01
Bij de laatste 10 misschien 2x TLJ? Beeld was niet heel scherp, hoop doet leven...
26-04-2015 16:01
Peloton lijkt weer groter geworden. Hopelijk hebben ze kunnen terugkeren.
26-04-2015 16:02
Mollema en Dumoulin zitten zeker in het peloton en nu hopen dat Kelderman en Slagter nog terugkomen of al terug zijn
26-04-2015 16:03
Garmin in peloton was volgens mij 42, Formolo
26-04-2015 16:03
Mollema zit gewoon voorin. Met een knecht.
26-04-2015 16:04
Mijn god wat zijn al deze klassiekers ongelofelijk saai geworden. Volgens mij is er maar één oplossing en dat is het terugbrengen van de ploegen tot (maximaal) 5 wielrenners. Dan wordt het veel moeilijker voor ploegen om de koers zo dood te organizeren. Al hoewel er dan alsnog (maximaal) vier knechten per ploeg puur en alleen in de dienst van een kopman zullen rijden.
26-04-2015 16:05
Kelderman zit er nog
26-04-2015 16:05
Dit bericht is verwijderd
26-04-2015 16:05
Ik zag sowieso Kelderman en 3 van Giant (zal Dumoulin ook wel bij zitten)
26-04-2015 16:05
kelderman is terug
26-04-2015 16:05
141 kelderman
1 4 5 6 7 8 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.