Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
1 2 3 10
24-06-2015 18:57
schandelijk dat dit niet te zien is op tv of een stream....
24-06-2015 18:58
Eigenlijk toch belachelijk dat hier geen stream voor is.
Spannend wie de nr 2 en 3 worden.
24-06-2015 18:59
ja, afgelopen jaren was er via wiel-rent nog een prima liveticker, maar zelfs die is er niet eens meer
24-06-2015 19:00
Vind het een beetje klein startpodium
24-06-2015 19:02
ik denk 1. dumoulin, 2. van baarle, 3. keizer
24-06-2015 19:05
Geen beste stream op rtvdrenthe, maar het is iets.
24-06-2015 19:07
Wat een waardeloos startpodium, ze donderen er bijna af als ze wegrijden.
24-06-2015 19:09
nummer ... komt niet opdagen :p
24-06-2015 19:14
[quote]sverige1977 - 24 juni 2015 om 18:57 - Bewerkt op 24 juni 2015 om 18:59
schandelijk dat dit niet te zien is op tv of een stream[/quote]
Ga dan lekker periscopen terplekke ofzo? #participatiesamenleving
24-06-2015 19:19
@Quintana....dat bijna kun je ook weglaten...er ligt er nu een naast met EHBO en ambulance broeders erbij...het lijkt een beetje op fiets em erin....de volgende ging ook flink fout weg...
24-06-2015 19:20
Wat is er gebeurd daar bij het mini startpodiumpje?
24-06-2015 19:21
De favoriet voor de proloog van de Tour moet van zo'n podium af.......
24-06-2015 19:22
De eerste is al van het podium gedonderd...
24-06-2015 19:23
Ik zie wat kaals liggen met een blauwe broek. Zou Remco Grasman kunnen zijn.
24-06-2015 19:24
Dit bericht is verwijderd
24-06-2015 19:25
@xistnc : waarom zou ik. De NOS had op z'n minst een livestream kunnen verzorgen
24-06-2015 19:27
Ziet er idd ernstig uit.
Volgens mij ligt er een been behoorlijk open..
24-06-2015 19:27
@xistnc het is idd Remco... echt waardeloos amateuristisch gedoe daar bij het NKtijdrijden... ging een paar keer net goed, maar hij had dus de pech.
24-06-2015 19:27
Heeft iemand gezien wat er gebeurde?
24-06-2015 19:28
Oei, is er iemand vanaf gevallen? Zat 20 minuten geleden te kijken en toen dacht ik al dat het wel eens fout kon gaan. Diegene die vasthield was ook niet de stabielste in dat werk, wat met zo'n podium wel handig is.
24-06-2015 19:29
@sverige1977
Waarom zouden ze dat moeten? Waarom moet een ander produceren zodat jij kunt consumeren?

@climber
Ik denk het wel, want er is daar best wat publiek bij het startpodium.
24-06-2015 19:33
'net naast het podium beland'
24-06-2015 19:33
Niet eens een stream. En dan zou het bk tijdrijden in de schaduw staan van het nk tijdrijden
24-06-2015 19:33
Niet gezien wat er gebeurde, maar toen ik het startpodium zag dacht ook ik dat het vragen om problemen is. Je zal maar een Tourganger zijn en daar nu liggen.
24-06-2015 19:33
Een ticker was op zn minst wel nice geweest voor een NK Elite toch? Tom Dumoulin is toch wereldtop..
1 2 3 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.