Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
1 8 9 10
24-06-2015 21:37
@thijs

haha. die zal nu wel denken;

shiiiiiitttt.
24-06-2015 21:38
Bazz.. ik denk dat veel reacties van die mensen zijn zoals die van 8.6 en daar is niks mis mee. Kelderman is ook leuk als NL TT kampioen.

Thijs E: jep :D
24-06-2015 21:38
Bazz, dacht jij wat anders dan?
24-06-2015 21:38
Dat is verrassend was toch de verwachten dat Dumoulin met overmacht zou winnen, nu staat hi niet eens op het podium.
Er moet haast wel een reden zijn. Niet hersteld van de ronde van Zwitserland of iets aan z'n fiets. Maarja beter nu een slechte dag dan volgende week in de tour. Hopelijk is Dumoulin niet ziek geworden dat zou helemaal jammer zijn voor de TT in de tour.
24-06-2015 21:38
Het gat van Kelderman naar de rest is ook wel fors. Die heeft echt supersterk gereden zeg!
24-06-2015 21:38
@smuckinho, kort geheugen? een oaar jaar geleden was Wilco echt de betere tijdrijder...
24-06-2015 21:38
Dit is wel een onverwachte uitslag.

Is het mogelijk zinvolle conclusies te trekken uit deze tijdrit m.b.t. de proloog van de tdf?
Of kan dat gewoon niet omdat het verschil in afstand zo groot is.
24-06-2015 21:39
Ik denk echt dat het door die nieuwe tijdritfietsen komt, in combinatie met het vele trainen op deze beestjes. Meeste lottonl renners dit jaar reden al goede tijdritten
24-06-2015 21:40
Verwachtingen voor de tourtijdrit een beetje temperen, de concurrentie zand in de ogen strooien ten koste van dit NK. Ik vind het slim van Tom ;-)
24-06-2015 21:40
Goed voor het zelfvertrouwen van Kelderman. Dat wordt een leuke TdF.
24-06-2015 21:41
Dumoulin is sterker dan kelderman normaal, maar die mega gaten hoeven echt niet hoor. kelderman heeft al meermaals top TTs gereden. Daarnaast gaan dit jaar de TTs zowiezo beter bij TLJ.. zijn ze eindelijk gewent aan die Bianchi tijdrit fiets?

Wat betreft die Astana reactie.. pff Sorry maar wat er nu in de top staat zijn ook aardig wat hardrijders. Dus die hadden we achter Tom dumoulin verwacht, maar voor de rest kan het wel hoor. Ben eerder geneigd iets bij Tom zn fysieke toestand of materiaal te zoeken dan bij TLJ.
24-06-2015 21:41
Dat zeg ik niet, maar sommigen trekken veel te vroeg conclusies
24-06-2015 21:43
Dit bericht is verwijderd
24-06-2015 21:45
@sepiroth
de ;) gemist achter de Astana-grap? hij stond er echt hoor :)
24-06-2015 21:55
@horsm Vorig jaar won Tom hier ;)
24-06-2015 22:14
Iedereen vergeet even dat Kelderman in 2012 in de Dauphine "even" 4e werd in een tijdrit over 53,5 km achter Wiggins, Martin & Rogers... Deze jongen kan ook gewoon heel goed tijdrijden. Ik verwacht hem, zeker in de rood-wit-blauwe trui, in de top10 in de eerste etappe.
1 8 9 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.