Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
24-06-2015 19:33
@climber Kwam niet lekker weg en stuurde daarheen waar hij nu ligt. Viel half over de kop. Ik schakelde net in... podium is slecht want daarna gingen meer renners bijna de mist in.
24-06-2015 19:34
Zier er niet best uit.
24-06-2015 19:35
zijn de renners erna nog gestart of is het stil gelegd?
24-06-2015 19:36
[quote]dvdm1978 - 24 juni 2015 om 19:33
... daarna gingen meer renners bijna de mist in[/quote]
Ah, dus Schoonbroodt, Van Goethem en Pieters zijn gewoon vertrokken? Dan valt er nu een gat tot om 20u10 de volgende deelnemer vertrekt.

Hopelijk doen Dumoulin en de andere Tour-deelnemers voorzichtig, ze moeten hier niet hun voorbereiding hypothekeren.
24-06-2015 19:36
Je zou nu denken dat er wel wat heldere geesten zouden zijn die het podium even aanpakken.
24-06-2015 19:37
?
ik schakel net in, is de politie al begonnen met hun terorristische acties, of is er gewoon een van dat belachelijke startpodium gedonderd? de wedstrijd lijkt stil te liggen....
24-06-2015 19:37
ging gewoon door... Maar een paar renners daarna stopte het ook volgens het startschema. 20.10u weer de volgende renner
24-06-2015 19:38
Ik schakel net in, maar dat is toch ook geen fatsoenlijk startpodium? Start dan gewoon op de weg als je de renners zo in gevaar brengt. Op deze manier is het vragen om ongelukken.
24-06-2015 19:38
Wat een gigantisch gepruts. Dag Emmen
24-06-2015 19:38
@dvdm1978 Aha, das niet zo lekker. Valt inderdaad wel te wijten aan het podium.
24-06-2015 19:39
Zijn ze aan het wittewievenklieven?

Iemand een foto van het levensgevaarlijke kabouterpodium? Dan oefen ik alvast op mijn Emmen-tirade.
24-06-2015 19:40
Die ligt er niet lekker bij....
Er naderen sirenes
24-06-2015 19:40
Triestig startpodium. Zeker voor een 'wielerland' die een wereldtopper heeft op dit vlak en binnen enkele weken de start van de Tour mag doen.
Weet niet wat er precies is gebeurd maar hij moet toch heel raar zijn gestart/gevallen.
24-06-2015 19:41
niet normaal dat dit het startpodium moet zijn in een NK!!
24-06-2015 19:43
Amateurisme ten top weer bij KNWU
24-06-2015 19:45
Ambulance komt aan. Wordt tot spoed gemaand. Chauffeur zegt...rustig aan er ligt er daar ook nog een....Dus nog een ernstige val verder op het parcours? Het leek also de ambulance het startpodium niet kon vinden maar blijkt nu dus meerdere ambulances nodig...
24-06-2015 19:45
Als ik Tom was zou ik zeggen, laat dat podium maar zitten, ik trek mezelf wel vanaf de weg in gang, die paar seconden maken vandaag toch niet uit.
24-06-2015 19:46
Het is zo amateuristisch dat niemand het uitzend. Startpodium slaat nergens op!!
24-06-2015 19:47
Aan de sirenes te horen, nog een spoedrit...
Hopelijk valt het mee, sterkte!
24-06-2015 19:48
@Di Lucas: leuke humor!
Maar blijft sneu, van het startpodium zelf tot en met die renner die daar lag
24-06-2015 19:50
Remco Grasman is de onfortuinlijke renner die van het podium gedonderd is. Op de twitter van sportarts Guido Vroemen zijn foto's te zien van Remco en het startpodium.
24-06-2015 19:50
Volledig eens met de eerdere commentaren. Wat een onvoorstelbaar amateuristisch startpodium. Ik snap er ook echt niks van, over het algemeen zijn we in Nederland juist al op een heel laag niveau extreem goed georganiseerd en gefaciliteerd. En dit is allerminst een laag niveau. Dit is echt een diskwalificatie voor de KNWU.
24-06-2015 19:53
Moeten de renners links of rechts van het podium af? xD
24-06-2015 19:53
Het antwoord van de Organisatie (dank @xistnc):
David van Haren ‏@DavidvanHaren
@NKwielerweken Waarom hebben jullie zo'n amateuristisch startpodium?

NKwielersportweken ‏@NKwielerweken
@DavidvanHaren Is een officieel startpodium, dat voldoet aan alle eisen.

David van Haren ‏@DavidvanHaren
@NKwielerweken Ik heb nog nooit zo'n triest startpodium gezien, vraag me af of die renner die eraf is gevallen er ook zo over denkt....
24-06-2015 19:55
Dit is wel echt schandalig dit start podium, een kleine aanhanger met een plankje. Hadden ze niet bij de ZLMtour ofzo een startpodium kunnen leven of iedergeval een wat bredere startplank neerleggen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.