Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
24-06-2015 19:56
@mhp88
Als het een antwoord van de KNWU was, dan had er @knwu gestaan (of één van hun 27 andere twitteraccounts). Nu staat er @NKwielerweken, dus gaat het om de organisatie van de NK Wielerweken.
24-06-2015 19:58
Iedereen kan zien dat dit startpodium amateuristisch is. Het was er op wachten tot de eerste op z'n bek zou gaan.
24-06-2015 19:58
Het kan niet anders dan dat er iemand op 'dat podium'gezet is die 0 research heeft gedaan en bij benadering heeft nagemaakt wat hij op ooit een old-school, bollende beeldbuis zag. Te belachelijk voor woorden.
24-06-2015 19:58
Rv : geen foto 's hier maar het lijkt op iets van ter land , ter zee en in de lucht
24-06-2015 19:58
Ik heb gezien wat er gebeurde, na eerdere probleemstarten van andere renners was hij de eerste die daadwerkelijk viel. Na het aftellen begon hij te wiebelen en zijn stuur ging naar links. Hij viel voorover en stuiterde met zijn volle gewicht op zijn hoofd/schouder. Zag er angstig uit.

Succes Remco hoop dat het meevalt
24-06-2015 19:59
xistnc..
waarom moet een ander produceren zodat jij kan consumeren..

Duh.. hoe kijk jij doorgaans wielerwedstrijden.. allemaal via je eigen camera zeker.. manman..
24-06-2015 20:03
Andere jaren was er vaak een site met tussentijden. Weet iemand of deze er dit jaar ook is, of is deze net zoals een fatsoenlijk startpodium wegbezuinigd?
24-06-2015 20:04
Zou het gebrek aan spankracht de reden zijn voor een mindere startpodium en stream?
24-06-2015 20:05
Is er geen wielerflitser die halverwege staat?
24-06-2015 20:06
Ik zie dat vorig jaar het startplateau breder (maar steiler) was, maar het podium an sich was net een braderietentje. Dit ziet er wat beter uit maar is het plateau veel te smal.
Is er daar niemand met kennis en ervaring?
24-06-2015 20:06
Die fotograaf gaat op een gevaarlijke plek zitten...
24-06-2015 20:11
Belachelijk dat dit niet op tv te volgen is... Man man man...
24-06-2015 20:12
De speaker houdt het ook lekker levendig :(
24-06-2015 20:14
Ze hebben toch maar iemand anders neergezet die de rijders vasthoudt en loslaat. Misschien is de dame wel geschrokken van de val van Remco want daarna waren er ook nog wel wat wiebelige vertrekken
24-06-2015 20:16
Fantastisch commentaar van die dame op de livestream!

Doet me denken aan die robot van Bassie en Adriaan ;)
24-06-2015 20:17
Dit bericht is verwijderd
24-06-2015 20:17
ROBIN!
"A-d-r-i-a-a-n- , d-e- b-o-e-v-e-n- k-o-m-e-n- e-r-a-a-n-"
24-06-2015 20:18
Sta na ongeveer 8,5 km. Zal wat tijden noemen.
24-06-2015 20:19
Wauw, kippenvel op het moment dat ze Wilco Kelderman aankondigde! Wat een talent deze madame.
24-06-2015 20:19
Oké, dit kan gewoon echt niet! We hebben het hier over renners die er hun brood mee moeten verdienen.

Sfeer zit er ook goed in bij het podium. Wat een dooie boel!
24-06-2015 20:20
Ik denk dat ze naar jullie luistert, er kwam net zowaar een hele zin uit ;)
24-06-2015 20:22
Volgens mij heeft deze mevrouw een prijsvraag in de plaatselijke krant gewonnen, want dit heeft niets met talent te maken.
24-06-2015 20:22
39 minuten geleden : De tijdrit voor de mannen is gestart. De eerste renners hebben het tweede tussenpunt bereikt. Jasper Hamelink van Metec rijdt 34.23

4 miuten geleden: Jasper Hamelink van Roompot zet de tweede eindtijd tot dusver neer: 1.10.24

Flinke 'transfer' ...
24-06-2015 20:22
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2015/06/wielrenner_gewond_na_val_van_p.html best heftig dus! Een organisatie zou de race iniedergeval tijdelijk moeten stoppen!
24-06-2015 20:23
Meneer van Breda voelde zich zo zwaar aangetrokken tot de zwoele vrouwenstem dat hij zowaar haar kant opstuurde en bijna van het podium fietste.. oops.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.