Volg hier het NK op de weg 2015 voor mannen
zondag 28 juni 2015 om 10:15 Volg in Google

Volg hier het NK op de weg 2015 voor mannen

Vandaag staat de wegwedstrijd voor mannen op het programma bij de Nederlandse kampioenschappen. Om precies half elf begint het peloton vanaf de Hondsrug in Emmen aan de in totaal 253 kilometer lange koers.

Waar in de andere categorieën alleen plaatselijke rondjes afgewerkt moeten worden, rijden de eliterenners eerst nog twee flinke lussen door de omgeving. Na 122 kilometer begint het peloton aan tien vlakke omlopen van 13,1 kilometer.

Vorig jaar greep Sebastian Langeveld na een solo van twintig kilometer de nationale driekleur. Ditmaal is een massasprint het meest waarschijnlijke scenario. De wedstrijd is vanaf 14:45 te zien via de NOS. Bespreek hier de koers.

Links
Parcours
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
193 Reacties
28-06-2015 13:44
Bij mij staat het niet op de homepage
28-06-2015 13:45
aha, niet bij uitgebreid maar wel bij lijstweergave. Uitgebreid is niet zo heel erg uitgebreid dus
28-06-2015 13:51
Ah, maar normaal staat er ook een banner rechtsboven, en dat is nu niet.
28-06-2015 13:58
Weet iemand de verwachte finish tijd?
28-06-2015 14:02
Zou Cannondale al voor Wippert aan het rijden zijn?
28-06-2015 14:03
16:30 uur
28-06-2015 14:07
Als je op 16u30 mikt, weet je zeker dat je te laat bent.
28-06-2015 14:14
16:30? Dan begin ik net aan de halve marathon in de woonplaats van Hofland.
28-06-2015 14:18
Zozo, xistnc houdt ons in ieder geval goed op de hoogte!
28-06-2015 14:24
Giant laat Tom Stamsnijder meedraaien op kop van het peloton. De voorsprong van de koplopers is inmiddels minder dan 12 minuten.
28-06-2015 14:27
Vanaf 14.45 bij de NOS,zonder Herbert Dijkstra maar nogwel met de heer Ducrot(jammer).
28-06-2015 14:29
Hofland zal na afloop wel ontroostbaar zijn. Gaan ze nu echt niet proberen het dicht te rijden? Dat zou me toch f*cking lam zijn!
28-06-2015 14:29
Dijkstra was altijd veruit het meest storende element. Met zn kastelen en verhalen over Thomas Voeckler.
28-06-2015 14:29
Denk dat ik het BK maar inschakel
28-06-2015 14:30
Zo, nog maar 3,5 km? Ajah, chickkies!
28-06-2015 14:36
Die live-feed van RTVDrenthe heeft de sfeer van een verregend kinderfeestje, maar dan zonder regen.
28-06-2015 14:40
Polletje: 'het peloton komt nog terug bij de kopgroep op het NK in Emmen: ja/nee'. Ik ga voor nee.
28-06-2015 14:50
Ja.
28-06-2015 14:51
Nog 6 rondjes van 13 km, voorsprong loopt langzaam terug. Nog 8m30. Het peloton doet er 1m30 per rondje af, dat is voldoende om de kopgroep nog bij te halen.
28-06-2015 14:52
weet iemand een goede livestream? kijk vanuit buitenland...
28-06-2015 14:52
Nou, dat wordt dus ideaal voor Hofland en Wippert en een prima reden om het BK te gaan bekijken.
28-06-2015 14:58
Sinkeldam !
28-06-2015 15:00
Bij de NOS ging het zowaar even over de Stroet!
28-06-2015 15:01
In Engeland kopgroep met oa. Stannard en Cavendish!
28-06-2015 15:01
Is dit nou voor het eerst dat TLJ (tot nu toe) een goede strategie hebben op het NK. Op papier is Lindeman beste van de kopgroep en Hofland de beste sprinter.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.