Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
25-03-2015 16:15
Go Dylan!
25-03-2015 16:15
Als je dit ziet is het jammer dat Kwiatkowski niet rijdt in De Ronde.
25-03-2015 16:15
Valverde gevallen(ff tussendoor)
25-03-2015 16:16
[b]Koers-Update°[/b] Kopgroep heeft 30 seconden voorsprong op de Koeznetsov.
25-03-2015 16:16
Langeveld heeft een pijnlijke knie overgehouden na zijn val
25-03-2015 16:16
[b]Koers-Update°[/b] Het lijkt erop dat de één van de vier vooraan gaat winnen, maar wie?..
25-03-2015 16:16
[b]Koers-Update°[/b] De leiders beginnen aan de Nokere-berg.
25-03-2015 16:17
Nokere heeft een muis gebaard
25-03-2015 16:17
@ vlek
Bedankt, dat wist ik niet.
25-03-2015 16:17
[b]Koers-Update°[/b] Nog een kleine 8 km.
25-03-2015 16:17
[quote]Als je dit ziet is het jammer dat Kwiatkowski niet rijdt in De Ronde.[/quote]
Zouden ze nog overwegen daar verandering in te brengen? Ik zou er in ieder geval over nadenken bij Etixx.
25-03-2015 16:17
[b]Koers-Update°[/b] Nokere-berg achter de rug, geen versnelling van Kwiat of van Baarle.. het wordt spannend..
25-03-2015 16:18
Tja, Theuns versus Kwiatkowski normaal gesproken. Tenzij Van Baarle echt op reserve rijdt en nog ervandoor kan knallen.
25-03-2015 16:18
[b]Koers-Update°[/b] Nog 7 km...
25-03-2015 16:18
Van Baarle is toch echt niet traag aan de meet, ik houd hoop op een Nederlandse winnaar!
25-03-2015 16:19
[b]Koers-Update°[/b] Het gaat nu duidelijk tussen de koplopers, voorlopig neemt iedereen gewoon over (behalve Theuns) en storten ze zich op de finish af..
25-03-2015 16:20
[b]Koers-Update°[/b] Nog 5,6 km. Geen versnellingen tot nu toe.
25-03-2015 16:21
[b]Koers-Update°[/b] Kwiat krijgt de laatste instructies van Lefevre..
25-03-2015 16:21
Ik zou toch nog wat proberen en dan hopen dat ze het aan Wallays laten.
25-03-2015 16:21
[b]Koers-Update°[/b] Ook van Baarle krijgt zijn laatste instructies, nog 4 km.
25-03-2015 16:22
[b]Koers-Update°[/b] Het wordt nu echt spannend..
25-03-2015 16:22
Wallays kan straks in de sprint nog wel het tempo erin houden, zodat het niet surplacen wordt. Wat dan weer in de kaart van Theuns speelt
25-03-2015 16:23
[b]Koers-Update°[/b] Gaan we een sprint krijgen? nog 3,1 km.
25-03-2015 16:24
[b]Koers-Update°[/b] Achtervolgers op 1 minuut , het is aan de koplopers..
25-03-2015 16:24
Enorm knap van Topsport-Vlaanderen weer. Beloond worden voor het goede beleid dat ze daar leveren middels de vele transfers en vervolgens weer goed mee kunnen doen. Petje af.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.