Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
25-03-2015 16:28
Tactisch goed gespeeld van topsport, complimenten daarvoor. Maar ik moet zeggen dat ik het wel wat sneu vond dat ze zo weinig kopwerk deden met zn tweetjes. Baarle en Kwiat veel meer op kop gezien dan die 2.
25-03-2015 16:28
[b]Koers-Update°[/b] Wallays wint, Theuns 2de, van Baarle 3de.
25-03-2015 16:28
Dit bericht is verwijderd
25-03-2015 16:28
Tsja Kwiatkowski als wereldkampioen wordt er iets van je verwacht.
25-03-2015 16:28
Super uitgespeeld. Als Wallays was teruggepakt had Theuns in de sprint gewonnen.
25-03-2015 16:28
Oooh wat een prachtige dag voor Topsport Vlaanderen, oververdiend!! Met 2 in de kopgroep en dan nog 1 en 2 worden, hoe mooi is dit !?
25-03-2015 16:28
Nu hopen dat de valpartijen van Langeveld, Boom, Van Emden en alle andere geen grote gevolgen hebben.
25-03-2015 16:28
[b]Koers-Update°[/b] Bij deze stopt mijn liveticker, het was flink wat werk, ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben.
25-03-2015 16:29
Lefevre en Vaughters op non-actief denk ik dan maar....
25-03-2015 16:29
Van zo'n ploeg kan Roompot nog veel van leren
25-03-2015 16:29
Pfoepfoe, jammer van Boom. Goed van van Baarle.
25-03-2015 16:29
Heel veel
25-03-2015 16:30
@sportfan
Als je het mij vraagt heeft etixx hier de koers gemaakt! Wel heel knap van Wallays, topkoereur dat!
25-03-2015 16:30
Etixx de koers gemaakt? HAHAHA? Neen topsport heeft de koers gemaakt! Etixx was nergens!!
25-03-2015 16:30
@Sportfan_ kom maar op met die schoen opeten! Theuns heeft niet gewonnen :-D
25-03-2015 16:31
@sportfan: Childish kid.
25-03-2015 16:31
Bedankt Daan! Doe je Catalunya nu ook?
25-03-2015 16:31
Wat een suffe finale 45 km zeg. Laffe actie van Kwiat & van Baarle. Mooie overwinning van die nu al tweeledig semiklassiekerwinaar Wallays.
25-03-2015 16:31
Dit bericht is verwijderd
25-03-2015 16:32
Laffe reactie van Kwiat en Van Baarle? Euuhm ze konden niet + als ze gingen reageren ging Theuns hen wel voorbij!
25-03-2015 16:32
@ klootje kriekeljon: +1
25-03-2015 16:32
[quote]Etixx eat this!! Fantastisch! Dit is oververdiend!! De wereldkampioen was te zelfzeker, hahaha eat this man![/quote]

Eat this? Grappig dat uitgerekend jij dat zegt
[quote]THEUNS wint! Of ik eet mijn schoen op![/quote]
25-03-2015 16:33
Die heeft nu toch al even Parijs-Tours en Dwars Door Vlaanderen op zijn palmares staan...
25-03-2015 16:33
@sportfan: act your age.
25-03-2015 16:35
achilles +100

Om te reageren moet je ingelogd zijn.