Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
25-03-2015 16:24
[b]Koers-Update°[/b] nog 2,3 km
25-03-2015 16:24
van Baarle zit te sparen
25-03-2015 16:24
[b]Koers-Update°[/b] Het lijkt een sprint te gaan worden.. geen versnellingen..
25-03-2015 16:25
Vet!
25-03-2015 16:25
Nog 1,8 km
25-03-2015 16:25
[b]Koers-Update°[/b] nog niks..
25-03-2015 16:25
Volgens mij onderschat Kwiat Theuns hier enigszins.
25-03-2015 16:26
Go Jelle!
25-03-2015 16:26
[b]Koers-Update°[/b] De laatste km!!!
25-03-2015 16:26
En???
25-03-2015 16:26
[b]Koers-Update°[/b] Wallays gaat
25-03-2015 16:26
hahaha. Dubbel resprect voor Wallays
25-03-2015 16:26
Heel mooi.
25-03-2015 16:26
Niemand volgt..
25-03-2015 16:26
Wallays wint en Theuns tweede. Wat knap zeg.
25-03-2015 16:26
[i]edit redactie: niet doen[/i]
25-03-2015 16:27
Topsport vlaanderen.. Amai amai
25-03-2015 16:27
Heel goed gespeeld van topspor. Zonde van Boom, hoop dat hij niks ergs heeft. Dan verwacht ik veel van hem komende weken.
25-03-2015 16:27
[b]Koers-Update°[/b] Kwiat doet niks
25-03-2015 16:27
Tactisch echt goed gedaan door Wallays.
25-03-2015 16:27
Wallays gaat winnen
25-03-2015 16:27
Prachtig! Dik respect voor die ploeg!!
25-03-2015 16:28
Huh. Geen sprint !
25-03-2015 16:28
Trok om 13:30 in de aanval
25-03-2015 16:28
[i]edit redactie: niet doen[/i]

Om te reageren moet je ingelogd zijn.