Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland
woensdag 17 juni 2015 om 11:06 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland

In de Ronde van Zwitserland staat vandaag de koninginnenrit op het programma. Niet alleen is de vijfde etappe maar liefst 237 kilometer lang, het is vooral de aankomst op zware Rettenbachferner die de renners angst in zal boezemen. De klim naar het beroemde skioord is ruim twaalf kilometer lang en kent een gemiddeld stijgingspercentage van 10,7 procent.

Met Tom Dumoulin nog steeds in de leiderstrui vertrekken de renners om 11.20 uur uit Unterterzen. De aankomst wordt verwacht tussen 6 en half 7. Eurosport is er weer live bij en begint rond half 5 met de uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.
PROFIL2 dau

Links:

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
420 Reacties
17-06-2015 17:11
Dumoulin heeft vandaag die terugval van zijn hoogtestage. Ook al rijdt je je eigen tempo, het is niet goed dat je hier zo ver zit.
17-06-2015 17:12
Dumoulin er al af.
17-06-2015 17:12
Dag Tom
17-06-2015 17:12
Nu al eraf, dat wordt een pakkie.
17-06-2015 17:12
Ai Dumoulin, dat is wel vroeg.
17-06-2015 17:12
Dumoulin gelost....helaas
17-06-2015 17:13
Nee hoor, Dumoulin rijdt juist op zijn eigen ritme. Die komt nog wel opzetten.
17-06-2015 17:13
Dumoulin ging deze rit toch winnen haha?
17-06-2015 17:13
Hup Tom, eigen tempo doorharken.
17-06-2015 17:13
Dit bericht is verwijderd
17-06-2015 17:13
Ten Dam lekker.
17-06-2015 17:13
mooi daar zeg!
17-06-2015 17:14
Arredondo er al af. Dat is erg snel.
17-06-2015 17:14
Bij Trek eten ze ook allemaal verkeerde dingen, rijden geen deuk in een pakje boter.
17-06-2015 17:14
1 Colombiaan minder, Gees oei oei, Ten Dam prima!
17-06-2015 17:15
Tom rijdt wel goed eigen tempo.
17-06-2015 17:15
Ten Dam goed, Gesink helaas achteraan
17-06-2015 17:15
Gesink heeft het zwaar. Ten Dam beste Jumbo man.
17-06-2015 17:15
2 colombianen
17-06-2015 17:15
Gesink ziet er toch niet goed uit. Jammer. Ten Dam wel goed.
17-06-2015 17:15
Slim van Tom, blaast zich in ieder geval niet op.
17-06-2015 17:15
Gesink toch wel weer erg vroeg eraf.
17-06-2015 17:15
Gesink gaat net als Dumoulin gewoon eigen tempo rijden.
17-06-2015 17:16
Gesink er al af. Dumoulin er iets achter.
17-06-2015 17:16
Die verzetjes, prachtig.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.