Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland
woensdag 17 juni 2015 om 11:06 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Ronde van Zwitserland

In de Ronde van Zwitserland staat vandaag de koninginnenrit op het programma. Niet alleen is de vijfde etappe maar liefst 237 kilometer lang, het is vooral de aankomst op zware Rettenbachferner die de renners angst in zal boezemen. De klim naar het beroemde skioord is ruim twaalf kilometer lang en kent een gemiddeld stijgingspercentage van 10,7 procent.

Met Tom Dumoulin nog steeds in de leiderstrui vertrekken de renners om 11.20 uur uit Unterterzen. De aankomst wordt verwacht tussen 6 en half 7. Eurosport is er weer live bij en begint rond half 5 met de uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.
PROFIL2 dau

Links:

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
420 Reacties
1 8 9 10 11 12 17
17-06-2015 17:17
Gesink er al af? Dat wordt niet veel in de tour
17-06-2015 17:17
Gesink mist gewoon de basis. In Californië was het al niet beter dan Romandië, en nu lijkt die stap voorwaarts er nog steeds niet. Ten Dam verbetert wel duidelijk!
17-06-2015 17:17
Gesink er weer bij.
17-06-2015 17:17
Is dat nou Barguil op kop?
17-06-2015 17:18
Klasbak is Gesink toch
17-06-2015 17:18
Gesink en Dumoulin gewoon uitstekend eigen tempo!
17-06-2015 17:18
Gesink sluit weer aan. Hij moest nog even warm draaien
17-06-2015 17:18
Dumoulin maar op 20 seconden ong
17-06-2015 17:18
Robert gaat knechten voor Tom :)
17-06-2015 17:18
Zo als ik al een tijd geleden zei, Ten Dam is 1 van de weinige pure klimmers in NL. Groot fan ben ik van hem, Gesink weer aangesloten.
17-06-2015 17:18
Overtrokken reacties weer zeg over Gesink. Wordt meteen al weer afgeschreven pff!

Hij sluit weer aan overigens.
17-06-2015 17:18
Gesink zit ee al weer bij, lekker eigen tempo
17-06-2015 17:18
Dumoulin op een molentje.
17-06-2015 17:18
Prachtig dat mensen nu al beoordelen dat Gesink geen goede Tour gaat rijden. Nostradamus was er niets bij vergeleken... Chapeau heren!
17-06-2015 17:19
Dumoulin helemaal niet slecht voorlopig. Gesink weer erbij.
17-06-2015 17:19
gesink er weer bij en dumoulin ook bijna. nu gaan ze weer versnellen
17-06-2015 17:19
Gesink weer terug.
Spilak met eerst speldenprik vanuit de groep
17-06-2015 17:19
Spilak gaat
17-06-2015 17:19
Spilak oow wat ben je weer goed zeg. Hopelijk ook ooit in een grote ronde.
17-06-2015 17:19
Die Minnaard is toch ook een goede renner!
17-06-2015 17:20
Huh waar op Eurosport is dit dan te zien? Zowel op de Nederlandse Eurosport 1 als 2 is iets anders (voetbal en snooker), op de Duitse Eurosport 1 tennis en op de Britse Eurosport 1 ook voetbal. Eergisteren zocht ik ook al tevergeefs...
17-06-2015 17:20
Dit bericht is verwijderd
17-06-2015 17:21
Overigens heb ik Gesink vaker zo'n beklimming zien rijden, waar hij op eigen tempo de een na de ander inhaalt..
17-06-2015 17:21
Is gewoon op ES 1 hoor. Ten Dam en Gesink er nu beiden af.
17-06-2015 17:21
Hirt dacht ik.
1 8 9 10 11 12 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.