Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015
woensdag 10 juni 2015 om 11:18 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015

In het Critérium du Dauphiné staat vandaag de vierde etappe op het programma. Met in totaal 228 kilometer is de rit van Anneyron naar Sisteron met afstand de langste van de hele ronde. Qua moeilijkheidsgraad valt het overigens enorm mee. Er hoeven onderweg slechts twee colletjes van de vierde en een van de derde categorie bedwongen te worden.

Het venijn van de rit zit wel in de staart. De Côte de la Marquise (1,3 kilometer aan 6,7%) ligt op slechts twaalf kilometer van de streep, waardoor het voor de sprintersploegen nog lastig kan worden om alles bijeen te houden.

De start van de etappe vindt plaats om half 12. De finish wordt verwacht tussen vijf uur en half zes, beduidend later dan de afgelopen dagen. De uitzending op Eurosport begint dan ook pas om vier uur.

PROFIL dau 4

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
156 Reacties
10-06-2015 16:26
Ze halen het gewoon hoor... Niemand gaat Cofidis meer helpen, en Cofidis wil niet het hele treintje opofferen om iemand anders er met de winst vandoor te zien gaan
10-06-2015 16:27
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:27
http://www.bvls2013.com/stream4.html
10-06-2015 16:27
Zou echt leuk zijn als ze het halen!
10-06-2015 16:27
@Daan: dank!
10-06-2015 16:29
MTN helpt mee, het is zeker nog niet gedaan.
10-06-2015 16:29
Alstublieft @Dusbaba, trouwens weet iemand of die van de Sande een beetje kan sprinten? Ik denk dat het peloton ze niet meer terugpakt.

Op hoeveel minuten staat Keizer van Dennis?
10-06-2015 16:30
Keizer rijdt niet alleen virtueel in het geel, ook in het echt. ;)
10-06-2015 16:30
Wel raar dat de finish nu ineens uren later ligt dan afgelopen dagen.
10-06-2015 16:31
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:31
Deze etappe wordt mede mogelijk gemaakt door Lampre-Merida, vermoed ik.
10-06-2015 16:31
Keizer kan helemaal niet sprinten toch?
10-06-2015 16:33
Haha, vragen of Van der Sande een beetje kan sprinten terwijl je dagelijks in de (volg)topics aan het posten bent.
10-06-2015 16:34
Ze halen het nooit natuurlijk
10-06-2015 16:34
@Javier
Hij legt er ons allemaal op hoor.
10-06-2015 16:34
ze kunnen de zender beter Euroreclame noemen.
10-06-2015 16:35
Keizer zal het in de sprint niet winnen van Van de Sande, maar hij heeft ooit wel 4 Fransen in het ootje genomen, [url=http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=20475]klik[/url].
10-06-2015 16:35
@Rafał Kišerlovski : en daarom moet je van alle renners precies weten hoe goed ze overal in zijn? Kom nou.

Hoe weten we eigenlijk hoe goed Keizer kan sprinten? Heeft hij ooit gesprint ergens voor?
10-06-2015 16:35
Keizer moet solo gaan
10-06-2015 16:36
Keizer duidelijk sterker. Jammer dat Tosh het niet bijbeent.
10-06-2015 16:36
Hopelijk redden ze het! Voorsprong lijkt nu wel iets sneller te zakken.

Van der sande is geen slechte sprinter, maar na zo'n lange tocht ligt de verhouding toch iets anders.
10-06-2015 16:36
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:37
Peloton komt echt nog wel terug. Ik hoop op Keizer, maar het is wishful thinking,
10-06-2015 16:38
@rafal: ik zie de humor niet zo. Mag je pas reageren als je alle renners goed kent? Ik lees ook alle topic en de meeste reacties. Ben dus bovengemiddeld geïnteresseerd in wielrennen te noemen en ik zou ook niet weten of hij een beetje kan sprinten. Is dat heel gek?
10-06-2015 16:38
Er gaan 20 seconden per kilometer af. 20x20=400 is bijna zeven minuten. Ze redden het nooit.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.