Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015
woensdag 10 juni 2015 om 11:18 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015

In het Critérium du Dauphiné staat vandaag de vierde etappe op het programma. Met in totaal 228 kilometer is de rit van Anneyron naar Sisteron met afstand de langste van de hele ronde. Qua moeilijkheidsgraad valt het overigens enorm mee. Er hoeven onderweg slechts twee colletjes van de vierde en een van de derde categorie bedwongen te worden.

Het venijn van de rit zit wel in de staart. De Côte de la Marquise (1,3 kilometer aan 6,7%) ligt op slechts twaalf kilometer van de streep, waardoor het voor de sprintersploegen nog lastig kan worden om alles bijeen te houden.

De start van de etappe vindt plaats om half 12. De finish wordt verwacht tussen vijf uur en half zes, beduidend later dan de afgelopen dagen. De uitzending op Eurosport begint dan ook pas om vier uur.

PROFIL dau 4

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
156 Reacties
10-06-2015 16:56
Kelderman knalt er op haahhaha!
Hahah en hij gaat door!
10-06-2015 16:56
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:56
Prachtige ontknoping, mooi uitgetekende finale!
10-06-2015 16:56
De Lotto's lekker bezig!
10-06-2015 16:57
Keijzer laat je uitzakken kerel!
10-06-2015 16:57
Dat commentaar tough...
10-06-2015 16:58
Kneiters, ik kijk voor het eerst sinds tijden weer eens Eurosport, maar wat een drama. Geheugen van een pinda, over dat ze alweer vergeten was dat Kelderman net wegsprong uit het peloton.
10-06-2015 16:58
Haha, Kelderman. Alaphillipe commanderen om over te nemen.
10-06-2015 16:59
De haai in de attack!
10-06-2015 16:59
Gaat ie weer die Alaphillipe.
10-06-2015 17:00
Kelderman kan goed sprinten. Dus zeker een grote kans op de etappe!
Wie is de andere Lotto in het peloton?
10-06-2015 17:00
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 17:01
Bouhanni nog steeds in het peloton, met maar 14 seconde voorgifte voor Wellens lijkt het mij een kansloos verhaal. Hulde voor de aanval van de beide Lotto's! Daar word je uiteindelijk beter van.
10-06-2015 17:01
Kelderman, je rijdt dit ter voorbereiding he...
10-06-2015 17:01
@ klootje... dat was een grapje... jammer dat jij dat dan weer niet herkend
10-06-2015 17:01
Wim Tellens, altijd goed voor een leuke finale.
10-06-2015 17:02
ik ben het met je eens over het commentaar bij eurosport, maar dit was een misplaatst grapje van kroon, google maar eens op jean-paul gaultier ;)
10-06-2015 17:02
@klootje

was een grapje, verwijzend naar de franse modeontwerper
10-06-2015 17:02
@Klootje: Gevoel voor humor op?
10-06-2015 17:02
[quote]Daarnet met Gautier nog, die man heet Cyrille.. geen Jean-Paul.[/quote]
Haha, zei hij dat echt? :p We weten nu in ieder geval wel dat Kroon [url=http://www.jeanpaulgaultier.com/nl]lekker ruikt[/url] ;)

edit: ik kijk niet, maar het was schijnbaar zo bedoeld ;)
10-06-2015 17:02
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 17:03
Ja Lotto lekker bezig. In de Giro al sterk gereden en aanvallend en nu weer!
10-06-2015 17:04
Tony Gallopin, die ene Cofidis renner gaat hem niet terughalen. Tijd voor MTN voor actie!
10-06-2015 17:04
Jumbo koerst leuk mee hier. Dat is lang geleden. Zelfde geldt trouwens voor de Belgische tegenhanger btw.
10-06-2015 17:06
Bouhanni, zet die maar in je tourpoule. Harde finale en dan met zo'n gemak winnen, die is op tijd in vorm.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.