Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015
woensdag 10 juni 2015 om 11:18 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in het Critérium du Dauphiné 2015

In het Critérium du Dauphiné staat vandaag de vierde etappe op het programma. Met in totaal 228 kilometer is de rit van Anneyron naar Sisteron met afstand de langste van de hele ronde. Qua moeilijkheidsgraad valt het overigens enorm mee. Er hoeven onderweg slechts twee colletjes van de vierde en een van de derde categorie bedwongen te worden.

Het venijn van de rit zit wel in de staart. De Côte de la Marquise (1,3 kilometer aan 6,7%) ligt op slechts twaalf kilometer van de streep, waardoor het voor de sprintersploegen nog lastig kan worden om alles bijeen te houden.

De start van de etappe vindt plaats om half 12. De finish wordt verwacht tussen vijf uur en half zes, beduidend later dan de afgelopen dagen. De uitzending op Eurosport begint dan ook pas om vier uur.

PROFIL dau 4

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
156 Reacties
10-06-2015 16:38
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:38
Gaat te hard omlaag ...
10-06-2015 16:38
gaat wel erg hard omlaag die voorsprong. samenwerking tussen het duo voorop begint ook te haperen... het was ook te mooi
10-06-2015 16:38
redden ze niet hoor
10-06-2015 16:38
Van der Sande is van het niveau Danny van Poppel. Maar ze gaan het toch nooit halen omdat alle teams denken dat ze vandaag wellicht toch een kans tegen Bouhanni hebben.... -_-'
10-06-2015 16:39
Keizer rijdt Van de Sande eraf op de heuvel?
10-06-2015 16:39
Keizer doet me beetje aan de Gendt denken. Die gaat nog wel eens een mooie rit winnen als hij zo door blijft gaan.
10-06-2015 16:40
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:41
nog maar 3,5 minuut voorsprong , ik zie het somber in voor de twee vooraan
10-06-2015 16:41
2 minuten in de laatste tien kilometer. Dat is vier minuten voor 20 kilometer.
10-06-2015 16:42
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:43
Tsja, die Van de Sande is helemaal naar de kloten, heeft ie niks meer aan. Onder aan de klim maar volle bak omhoog en op hoop van zegen, als hij een minuutje heeft heeft ie misschien geluk. Balen van de tegenwind!
10-06-2015 16:45
Ze gaan het niet halen, van der Sande is te slecht..
10-06-2015 16:46
Klopt Daan. Keizer is in ieder geval dik in orde.
10-06-2015 16:47
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:47
Door dat heuveltje denken veel mensen dat ze kans maken op de dagzege. Als Cofidis alles alleen had moeten doen was het misschien een heel ander verhaal geweest.
10-06-2015 16:49
Dit wordt leuk!
10-06-2015 16:50
Als je het wielrennen dagelijks volgt hoor je gewoon weten dat Van der Sande zijn beste noteringen behaalt door mee te sprinten, meestal in een gehalveerd peloton. Maar goed, het is nu weinig relevant meer.
10-06-2015 16:50
Amai, Tosh is echt helemaal gaar gekookt door Keizer.
10-06-2015 16:52
Hopelijk valt het stil maar ben er bang voor!
10-06-2015 16:52
Keizer, wat een koning is het toch. :)
10-06-2015 16:54
Bouhanni gezien iemand. WILCOOOOO. Rijden jongen.
10-06-2015 16:55
Keizer lijkt me op basis van dit jaar zeker een contractverlenging te krijgen. Wat een renner!
10-06-2015 16:55
Dit bericht is verwijderd
10-06-2015 16:55
Wilco!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.