Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
dinsdag 24 maart 2015 om 12:00 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Gisteren werd de openingsetappe van de Volta Ciclista a Catalunya verrassend gewonnen door Maciej Paterski. Met de Pool in de leiderstrui rijdt het peloton vandaag van Mataró naar Olot. In een lastige slotfase ligt een massasprint niet echt voor de hand. Het lijkt echter ook niet lastig genoeg voor de klassementsmannen. Wordt het wederom een etappe voor de aanvallers?

De rit wordt op gang geschoten om kwart over twaalf. De aankomst wordt verwacht tussen twintig voor vijf en tien over vijf. Eurosport zendt de wedstrijd uit vanaf half vier. Bespreek hier het verloop van de etappe.

catalunya etappe 2

Links
Voorbeschouwing
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie, Spaans)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
157 Reacties
24-03-2015 16:46
Stamsnijder gelost, Grmay en Mas Bonet alleen verder.
24-03-2015 16:48
ooh de chaos bij Eurosport
24-03-2015 16:48
Eurosport uitzending is weer begonnen!
24-03-2015 16:49
Mas Bonet nu alleen
24-03-2015 16:50
Die renner Caja Mas ? stond het korst. En is nu alleen weg.
Voorsprong was 1.25 Hij rijdt virtueel 4e klopt dat
24-03-2015 16:50
Het is koers :)
24-03-2015 16:51
Als ze die finishboog nou weghalen dan zien we zo wat meer van de aanloop. ;)
24-03-2015 16:54
Intussen kijken we naar de Ronde van Californie.
24-03-2015 16:55
Ongelofeloos, wat een amateurisme.
Een compleet onbekende West-Vlaamse zender slaagt er in een kermiskoers live uit te zenden.
Een pro-tour koers kan dit niet. Is hun materiaal dan zo slecht?
24-03-2015 16:56
Toch nog het diepzinnige commentaar van Bobbie Traksel meegekregen: Skispringen gebeurt op sneeuw. Helaas was dat het hoogtepunt van de uitzending...
24-03-2015 16:56
ben ik de enige die bij Grmay aan [url=https://www.youtube.com/watch?v=Uh7l8dx-h8M]Mkay[/url] moet denken?
24-03-2015 16:56
Eurosport er definitief uit. :(
24-03-2015 16:57
er is beeld http://www.rtve.es/directo/teledeporte/
24-03-2015 16:58
Ik wilde net de tv gaan opzetten, maar er is geen beeld of wat?
24-03-2015 16:59
1 minuut beeld en nu weer alleen de finish. jammer!!
24-03-2015 17:00
Geen tv-beeld meer op Eurosport.
Wèl op stream (meest van de finish)
24-03-2015 17:01
Wat zullen de sponsors van deze koers zich geweldig bekocht voelen. Jaar in jaar uit steken zij een pak geld in de organisatie en dan komt er nauwelijks iets van in beeld.
24-03-2015 17:02
[b]UPDATE DD:[/b]
Peloton nu weer compleet, Eurosport zendt niet uit vanwege slecht weer, maar af en toe zijn er beelden op: http://www.rtve.es/directo/teledeporte/.
24-03-2015 17:03
Nog 10km te gaan.

Er is beeld maar enkel achterkant van peloton wordt gefilmd..
24-03-2015 17:03
Het 1ste wat we zien is een harkende LTJ-renner achterin :p
24-03-2015 17:03
@Peterh
Ik heb ook vaak skispringen op kunstmatten gezien hoor, dus dat klopt niet altijd.
24-03-2015 17:03
Valverde goed voorin met Herrera.
24-03-2015 17:05
Alleen beelden vanuit achterin het peloton helaas.
24-03-2015 17:06
[b]UPDATE DD:[/b] 7km te gaan. Peloton op een lint, achterin lossen er mensen.
24-03-2015 17:06
Is dat Wilco achteraan?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.