Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
dinsdag 24 maart 2015 om 12:00 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Gisteren werd de openingsetappe van de Volta Ciclista a Catalunya verrassend gewonnen door Maciej Paterski. Met de Pool in de leiderstrui rijdt het peloton vandaag van Mataró naar Olot. In een lastige slotfase ligt een massasprint niet echt voor de hand. Het lijkt echter ook niet lastig genoeg voor de klassementsmannen. Wordt het wederom een etappe voor de aanvallers?

De rit wordt op gang geschoten om kwart over twaalf. De aankomst wordt verwacht tussen twintig voor vijf en tien over vijf. Eurosport zendt de wedstrijd uit vanaf half vier. Bespreek hier het verloop van de etappe.

catalunya etappe 2

Links
Voorbeschouwing
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie, Spaans)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
157 Reacties
24-03-2015 17:15
Valverde
24-03-2015 17:15
Puntje? ;)
24-03-2015 17:15
Wat een lead - out van die van Etixx, maar de laatste man kon niets meer!!
24-03-2015 17:15
Een puntje voor Lotto NL Jumbo! Hoera!
24-03-2015 17:15
Te vroeg juichen? Jammer voor hem.
24-03-2015 17:15
Kelderman 5e?
24-03-2015 17:16
Rojas?
24-03-2015 17:16
VALVERDE WINT, Lotto jumbo in top 5!
24-03-2015 17:16
Valverde voor Rojas
24-03-2015 17:16
Valverde voor Rojas.
Fantastisch in beeld gebracht. Hebben ze 1 vaste camera in de laatste km, staat er een vlag voor.
24-03-2015 17:16
2 x movistar als eerste geloof ik
24-03-2015 17:16
Hahahaha Movistar ging juichen maar werd tweede.
24-03-2015 17:16
Toch niet slecht gedaan door LTJ: 1 WT punt, dus 25% extra WT punten voor deze ploeg! Leuk!
24-03-2015 17:16
Lotto jumbo 5e
24-03-2015 17:16
Mooi die vlag pal voor de camera.
Valverde iig gewonnen, TLJ renner 5e geworden
24-03-2015 17:16
Nickdt... De eerste was ook een movistar..
24-03-2015 17:17
LTJ renner was Kelderman denk ik.
24-03-2015 17:17
hahaha, geweldige beelden, mooie vlag..
24-03-2015 17:17
Nee, kan Kelderman niet zijn. Die zat volgens Daan° immers achterin het peloton...

Maar op zich zou het logisch zijn als het [i]niet[/i] Kelderman was die achterin zat en dat het [i]wel[/i] Kelderman is die vijfde werd.
24-03-2015 17:18
Kelderman 5de.
24-03-2015 17:18
Van der sande 3e
24-03-2015 17:18
@Kobe.

Ja klopt. Dacht eerst dat het een Sky was.
24-03-2015 17:18
Wat een teleurstellende finale. Dit was gewoon een massasprint:P
24-03-2015 17:19
@xistnc, nee, dat dacht ik. ;)
24-03-2015 17:19
@Sportfan_ (17:15 + 17:17)
Zout nou eens op met je anti-QS gezaag, knul.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.