Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
dinsdag 24 maart 2015 om 12:00 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Gisteren werd de openingsetappe van de Volta Ciclista a Catalunya verrassend gewonnen door Maciej Paterski. Met de Pool in de leiderstrui rijdt het peloton vandaag van Mataró naar Olot. In een lastige slotfase ligt een massasprint niet echt voor de hand. Het lijkt echter ook niet lastig genoeg voor de klassementsmannen. Wordt het wederom een etappe voor de aanvallers?

De rit wordt op gang geschoten om kwart over twaalf. De aankomst wordt verwacht tussen twintig voor vijf en tien over vijf. Eurosport zendt de wedstrijd uit vanaf half vier. Bespreek hier het verloop van de etappe.

catalunya etappe 2

Links
Voorbeschouwing
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie, Spaans)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
157 Reacties
24-03-2015 17:07
Peloton op een lint en hoe! Renners worden op het vlakke gewoon uit het wiel gereden.
24-03-2015 17:07
@Wielermuis, dat dacht ik ook al, hij lijkt er in ieder geval op.
24-03-2015 17:08
Bruikbare beelden nu, moesten ze nu zo slim zijn om eens naar voor te rijden...

6-7km nog. Alles nog samen.
24-03-2015 17:08
Nu het peloton ineens weer helemaal bij elkaar ;)
24-03-2015 17:08
Er gebeuren voorin het peloton vast dingen die niet in beeld mogen komen....
24-03-2015 17:09
Beelden van de achterkant van het peloton... Genoeg kansen om er voorbij te gaan de laatste kilometers en zo belangrijk is die witte trui van Keizer nu ook weer niet....
24-03-2015 17:09
@Wim
haha drugs are baaad Grmay
24-03-2015 17:09
Denk dat het Timo Roosen was, die is ook lang en rank.
24-03-2015 17:09
Het lijkt mij inderdaad Kelderman, achterin..
24-03-2015 17:10
Met de motor achterin het peloton komt LottoJ tenminste wel goed in beeld.
24-03-2015 17:10
Oow okee, laten we het hopen @wielermuis
24-03-2015 17:10
bleef net hangen bij een gepixelde LottoNL, volgens mij geen Kelderman
24-03-2015 17:10
@Wielermuis, lijkt mij wel logischer, zie Kelderman zeer weinig achterin het peleton in het algemeen. Hij kan altijd een hele slechte dag hebben.
24-03-2015 17:10
Na verzoek van wielerflitsers, meer TLJ in beeld ..
24-03-2015 17:12
We krijgen een massasprint denk ik! nog 3 a 4 km te gaan.
24-03-2015 17:12
die boog
24-03-2015 17:12
Ik zie ze ervoor aan om zo over de finish te rijden achter het peleton aan, zodat we niet zien wie er wint.
24-03-2015 17:13
Pronostiek: Henderson, Ewa, Cocquard
24-03-2015 17:13
Het peloton is zo langgerekt, dat de voorkant misschien al wel binnen is. Jammer, net gemist.
24-03-2015 17:13
Haha, leuk zo'n finale van achteren.. :(
24-03-2015 17:14
Die sky renner achteraan lijkt wel Froome?

Nog 1,5km.
24-03-2015 17:14
Jaaa beeld van voren!
24-03-2015 17:14
Kunnen we goed zien hoe en wie er 54e wordt.
24-03-2015 17:15
1 en 2 voor Movistar.
24-03-2015 17:15
valverde

Om te reageren moet je ingelogd zijn.