Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015
dinsdag 24 maart 2015 om 12:00 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Volta Ciclista a Catalunya 2015

Gisteren werd de openingsetappe van de Volta Ciclista a Catalunya verrassend gewonnen door Maciej Paterski. Met de Pool in de leiderstrui rijdt het peloton vandaag van Mataró naar Olot. In een lastige slotfase ligt een massasprint niet echt voor de hand. Het lijkt echter ook niet lastig genoeg voor de klassementsmannen. Wordt het wederom een etappe voor de aanvallers?

De rit wordt op gang geschoten om kwart over twaalf. De aankomst wordt verwacht tussen twintig voor vijf en tien over vijf. Eurosport zendt de wedstrijd uit vanaf half vier. Bespreek hier het verloop van de etappe.

catalunya etappe 2

Links
Voorbeschouwing
Informatie etappe 2
Deelnemerslijst

Liveticker (Organisatie, Spaans)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
157 Reacties
24-03-2015 16:05
@Retro Lex
Tjallingii wel een opperbaas dat ie weer meezit hoor. ;)
24-03-2015 16:08
@wheely

Hopen dat ie het langer volhoud dan vorig jaar
24-03-2015 16:11
@barcasportz
Als hij het langer doet dan afgelopen zondag hang ik een poster van hem boven mijn bed!
24-03-2015 16:16
Er hangt een toch wel heel amateuristische sluier over de Ronde van Catalonië. Lijkt me dat Eurosport weinig geld op tafel legt voor de rechten, want het uitzendrecht dat je er uiteindelijk mee binnenhengelt, vraagt voortdurend om een plan B.
24-03-2015 16:19
http://www.rtve.es/directo/teledeporte/
Zijn dit nu livebeelden of niet?
24-03-2015 16:21
Haha ja dat zijn live beelden. Thanx
24-03-2015 16:23
Ja inderdaad, hopelijk neemt Eurosport ze ook snel over. Goed gevonden!
24-03-2015 16:23
Goed bezig heuvelcolombia!
24-03-2015 16:24
heuvelcolombia, top :)
24-03-2015 16:25
stream 2 van procycling live werkt wel
24-03-2015 16:26
ze rijden wel ruim 5 kilometer verder dan bij de sporza ticker
24-03-2015 16:27
Of we daar echt verder mee komen betwijfel ik.
Nu weer beeld van die mooie finishlijn.
24-03-2015 16:30
:(
24-03-2015 16:35
er is weer even beeld vd kopgroep :)
24-03-2015 16:36
Voor de 3e dag op rij kunnen we nagenieten van MSR.

Als die link van heuvelcololbia werkte was het nog 30km.
Hopelijk kan Van der Sande wat hij gisteren deed.
24-03-2015 16:36
Nu gaat ie lekker hoor. Tom Stamschneider on your screen!
24-03-2015 16:37
De link werkt bij mij wel. Ik zie wel mensen langs de weg, geen honden. Dus dat hondenweer valt nogal mee...
24-03-2015 16:37
aaaaand it's gone.....
24-03-2015 16:37
Wat een hondenweer
24-03-2015 16:39
Even een vraagje aan iedereen, Jose denkt dat er 60 man over dat heuveltje komt, maar als ik de voorbeschouwing lees verwacht ik er maar een man of 20, als er door wordt getrokken op de klim/uitloper, wat denken jullie?
24-03-2015 16:39
Als het echt 2:40 is met 28km te gaan wordt het nog wel leuke finale, hoop dat het beeld er bij blijft.

edit oh wacht het is nu nog maar 2..
en nu opeens 1:25.. :(
24-03-2015 16:41
Ze hebben minstens eendriekwart minuut voorsprong nodig als ze voor de heuvel als ze kans willen maken op de rit denk ik
24-03-2015 16:42
@mackie
Ik denk zelf dat er inderdaad een stuk of 60 man overblijven, om precies te zijn: 54 man komt in de eerste groep aan!
24-03-2015 16:44
@barcasportz
Als dat zo is vraag ik of jij voortaan mijn toto wil invullen
24-03-2015 16:46
Live beelden via :
http://www.cyclinghub.tv/livestream

Om te reageren moet je ingelogd zijn.