Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 21 juni 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland wordt vandaag afgesloten met een 38,4 kilometer lange slottijdrit in hoofdstad Bern. Thibaut Pinot verdedigt zijn leiderstrui en heeft een voorsprong van 34 tellen op Geraint Thomas. Voor Tom Dumoulin – op de openingsdag al winnaar van de proloog – ligt hier opnieuw een kans op succes.

De wedstrijd wordt vanaf 16:20 live uitgezonden door Eurosport. De Fransman William Bonnet vertrekt om 14:46 als eerst van in totaal 124 renners. Tom Dumoulin – die in het algemeen klassement een achterstand van 1:24 heeft op klassementsleider Thibaut Pinot – vertrekt om 16:49. Pinot vertrekt om 16:59 als laatste. Bespreek hier de ontknoping van de Ronde van Zwitserland 2015.

Final GC-1425903528
Links

Starttijden slottijdrit

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2015
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker met tussentijden (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
302 Reacties
21-06-2015 17:25
@albertooo
Nope, Kristoff en Purito. Daar gaan ze voor deze Tour.
21-06-2015 17:25
Pinot zat ook een beetje heen en weer/op- en af op zijn zadel, dat kost allemaal tijd. Gelukkig voor hem is de aankomende tour geen verkeerde voor m, TTT zou wel eens een bottleneck kunnen zijn though.
21-06-2015 17:25
Ja dag Spilak geloof je het zelf? Totaal ongeloofwaardig
21-06-2015 17:25
Jungels hele goede tijdrit ook, 3e tijd.
21-06-2015 17:25
Dit bericht is verwijderd
21-06-2015 17:26
Hè gadsie wat rijden die Katusha mannen goede tijdritten in Zwitserland.

Edit: voor Spilak is dat trouwens niet helemaal nieuw hoor, wel als ie de tijdrit echt gaat winnen... Dat denk ik echter niet.
21-06-2015 17:26
Spilak is geen koekenbakker, maar hoe sterk hij nu rijdt verbaast mij wel.
21-06-2015 17:26
Spilak was in de bergrit de meest acrief ingestelde renner. De rest van de week ook zeer attent, zou een verdiende winnaar zijn. Het is niet zoals vier jaar geleden met Leipi.
21-06-2015 17:27
@mooiman,
In de top van het wielrennen zit iedereen aan de troep. Als je niet naief bent moet je dat toch inmiddels wel inzien...
21-06-2015 17:27
Thomas ook opvallend goed. 6 seconden achter Spilak en Thomas in de tijdrit.
21-06-2015 17:27
Ik blijf het zeggen: Als dit verdacht is van Spilak moet je dezelfde conclusies trekken over Dumoulin. En dan begin ik nog niet eens over de giro van Kruiswijk. En ja, dat zeg ik als Nederlander.
21-06-2015 17:27
Ik kan het woord 'ongeloofwaardig' onderhand niet meer lezen zeg. OK, het is wielrennen dus er 'hangt' altijd wel wat maar Spilak is precies dat aan het doen wat zijn professie is, hard tekeer gaan op alle vlakken in kleine rondes. Meer dan de rest zit hij ook op zijn topconditie want normaal gesproken geen tour voor hem.
21-06-2015 17:28
Daar verliest Dumoulin de tijdrit...
21-06-2015 17:28
Jeetje, veel mensen hier die het wielrennen niet echt volgen zo blijkt. Zo gek is dit niet van Spilak hoor.
21-06-2015 17:28
gelukkig stond daar niemand
21-06-2015 17:28
Ongeloofwaardig. Net als Lutschenko gister. Niet geheel ontoevallig renners van Katusha en Astana. Ik denk er het mijne van.
21-06-2015 17:29
Iedereen spilak van te voren vergeten. Die is altijd goed in weeklange rondes waar het niet warm en liefst nat is. Heeft ook altijd een goeie tijdrit, dus niets nieuws...

Grote rondes kan hij niet en als het warm wordt is het ook met hem gebeurt.
21-06-2015 17:29
Dumoulin vliegt bijna uit de bocht, pakt stuk stoep mee en knalt bijna op kinderwagen. Commentaar Eurosport: hij neemt de bocht heel ruim, duidelijk goed verkend.
21-06-2015 17:29
@AZH
Aangezien Spilak al eens is geweigerd in een koers voor een hematocriet boven de 50 zijn er altijd twijfels over hoe schoon hij rijdt. Zo gek is dat ook niet hoor...
21-06-2015 17:29
Zo Robert! :)
21-06-2015 17:29
@ mr kennedy

Dat is natuurlijk onzin. Spilak die in een tijdrit harder rijdt dan Dumoulin is van Spilak verdachter dan Dumoulin. Ik denk echter dat ie hem niet gaat winnen, en dat ie dit rondje wint is niet zo verrassend en dus niet zo verdacht.
21-06-2015 17:29
Gesink goede tijdrit gereden!
21-06-2015 17:29
Gesink blijft nipt voor Majka, goede tijdrit.
21-06-2015 17:29
Mooie rit van gesink
21-06-2015 17:29
Bemoedigend van Robert

Reacties zijn gesloten.