Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 21 juni 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland wordt vandaag afgesloten met een 38,4 kilometer lange slottijdrit in hoofdstad Bern. Thibaut Pinot verdedigt zijn leiderstrui en heeft een voorsprong van 34 tellen op Geraint Thomas. Voor Tom Dumoulin – op de openingsdag al winnaar van de proloog – ligt hier opnieuw een kans op succes.

De wedstrijd wordt vanaf 16:20 live uitgezonden door Eurosport. De Fransman William Bonnet vertrekt om 14:46 als eerst van in totaal 124 renners. Tom Dumoulin – die in het algemeen klassement een achterstand van 1:24 heeft op klassementsleider Thibaut Pinot – vertrekt om 16:49. Pinot vertrekt om 16:59 als laatste. Bespreek hier de ontknoping van de Ronde van Zwitserland 2015.

Final GC-1425903528
Links

Starttijden slottijdrit

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2015
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker met tussentijden (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
302 Reacties
1 5 6 7 8 9 13
21-06-2015 17:07
Ik hoop toch dat Thomas of Dumoulin dit rondje wint. Spilak blijft me een vreemd gevoel bezorgen.
21-06-2015 17:07
Welke live ticker doet het nou wel?
21-06-2015 17:08
Jullie onderschatten toch onder andere die eerste etappe, en eigenlijk zaten in bijna elke etappe redelijk wat hoogtemeters. Natuurlijk is het geen Catalonië of Baskenland, maar ik vind dit een ronde met meer allure dan Catalonië (niet per se dan Baskenland), juist omdat die rondjes zo veel van hetzelfde zijn. In dit rondje moest je alles kunnen, als Pinot hem niet wint komt dat bijvoorbeeld niet alleen door de tijdrit maar ook door zijn gebrek aan punch.
21-06-2015 17:08
Spilak gewoon uitstekende renner. Volgens mij dit jaar al 2 keer podium in een tijdrit.
21-06-2015 17:08
Pinot, aerodynamica van een hooiwagen, wordt niks.
21-06-2015 17:09
Gesink 8e tussentijd na 21km.
21-06-2015 17:09
@Purito
Dat vreemde gevoel heb ik tegenwoordig met het halve peloton ;) Niet meer of minder dan Thomas, Dumoulin of Pinot
21-06-2015 17:09
Robert , behoorlijk hoor.
21-06-2015 17:09
Gesink hele goede tussentijd! Mooi hoor, op naar een Kruijswijkje in de tour.
21-06-2015 17:09
Gesink plus veertig seconden op tussenpunt. Niet goed, maar ook niet slecht vind ik.
21-06-2015 17:11
Goede tijd van Gesink. Als hij top 10 rijdt in de rit heeft hij het gewoon goed gedaan.
21-06-2015 17:11
@Bikepure
Bij Spilak heb ik dat zoveel meer dan bij de rest ;)
21-06-2015 17:12
@Purito: waarom? Van tevoren zou ik eerder Spilak dan Dumoulin of Thomas hebben opgeschreven als mogelijke eindwinnaar.
21-06-2015 17:12
@jerteg, maar dat gaat gesink niet doen ;)
21-06-2015 17:13
@AZH
Het gaat natuurlijk niet om zijn prestaties in dit rondje...
21-06-2015 17:13
Dumoulin 1e bij tussenpunt
21-06-2015 17:14
Spilak wordt altijd snoei hard onderschat. Hij is gewoon een beest.
21-06-2015 17:14
Man, man, man... Dat Eurosport. Zeggen dat het de laatste break is om 5 minuten later er nog eentje in te lassen. Vrij frustrerend.
21-06-2015 17:14
Waarover gaat het dan wel?
21-06-2015 17:14
Dumoulin snelste op 2de tussenpunt
21-06-2015 17:14
Dumoulin 2 sec voor Cancellara op 2e tussenpunt. Benieuwd naar Spilak!
21-06-2015 17:15
@AZH
Ik bedoel dat ik hem niet vertrouw.
21-06-2015 17:15
Spilak is altijd al een talent geweest, maar als junior/belofte ook al eens gesnaaid geweest, geloof ik.
21-06-2015 17:16
Veel te vroeg om conclusies te trekken, maar vind van de Molen niet echt lekker gaan, denk dat hij het net niet red. Wellicht wel de rit, maar niet het klassement.
21-06-2015 17:16
Mocht Astana nog per se een Kazak mee moeten nemen naar Frankrijk pak die jonge Lutsenko dan mee. Die kan genoeg nuttig werk leveren.
1 5 6 7 8 9 13

Reacties zijn gesloten.