Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 21 juni 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland wordt vandaag afgesloten met een 38,4 kilometer lange slottijdrit in hoofdstad Bern. Thibaut Pinot verdedigt zijn leiderstrui en heeft een voorsprong van 34 tellen op Geraint Thomas. Voor Tom Dumoulin – op de openingsdag al winnaar van de proloog – ligt hier opnieuw een kans op succes.

De wedstrijd wordt vanaf 16:20 live uitgezonden door Eurosport. De Fransman William Bonnet vertrekt om 14:46 als eerst van in totaal 124 renners. Tom Dumoulin – die in het algemeen klassement een achterstand van 1:24 heeft op klassementsleider Thibaut Pinot – vertrekt om 16:49. Pinot vertrekt om 16:59 als laatste. Bespreek hier de ontknoping van de Ronde van Zwitserland 2015.

Final GC-1425903528
Links

Starttijden slottijdrit

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2015
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker met tussentijden (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
302 Reacties
1 6 7 8 9 10 13
21-06-2015 17:16
@Wielertje, waarom niet goed van Gesink???

Wetende hoe zijn winter en voorseizoen zijn verlopen, dan is tot nu toe slechts 40 seconden toegeven op specialisten als Cancellara (ook al heeft die zijn beste tijdritjaren al wel gehad) en Malori toch echt niet slecht hoor
21-06-2015 17:16
Daarom kijk ik normaal nooit naar Eurosport, maar als het niet anders kan ben ik blij met ze...
21-06-2015 17:17
Spilak 1s sneller nog. Wordt moeilijk.
21-06-2015 17:17
Spilak seconde sneller dan Dumoulin op 2e tussenpunt
21-06-2015 17:18
Spilak gaat een Zakarintje doen
21-06-2015 17:18
Dumoulin 11 seconden sneller dan Malori op 3e tussenpunt
21-06-2015 17:18
11 seconden voor op Malori na 21km!
21-06-2015 17:18
Het is klaar. Dat gaat Spilak niet meer inleveren. Dumoulin moet zelfs vol aan de bak om de rit nog te winnen. Ben benieuwd wat Thomas gaat doen. Mocht Dumoulin dit rondje als 4e eindigen dan zou dat feitelijk nog enigszins een anticlimax zijn op dat gebied.
21-06-2015 17:19
Dumoulin dik eerste op 3e tussenpunt. Gaat richting winst in de tijdrit als hij het volhoudt.
21-06-2015 17:19
Thomas gaat winnen denk ik. Spilak 2 en Dumoulin 3.
21-06-2015 17:20
@wielerfan1987. Je hebt wel een punt. Even afwachten wat zijn eindtijd wordt.
21-06-2015 17:20
Spilak tot nu toe sneller dan Tom in een tijdrit over deze afstand? Wat vinden we daar nu weer van?
21-06-2015 17:20
Spilak gaat het klassement winnen op deze manier.

Edit: Thomas houdt goed stand, is nog maar afwachten dan.
21-06-2015 17:21
@mooiman Zijn nog lang niet binnen.
21-06-2015 17:21
@mooiman

Dat Spilak een geweldige tijdrit aan het rijden is. En ja, dat heeft hij wel eens vaker gedaan. Als we alle bijzondere prestaties gaan insinueren als "verdacht" dan mag die van Dumoulin deze ronde ook rustig in dat rijtje geschaard worden.
21-06-2015 17:22
Rijdt Spilak de Tour?
21-06-2015 17:22
Zo, Spilak scheerde vrij dicht langs een jonge chick op krukken die wat ver de weg opkeek, dat zou me een aparte crash zijn geweest.
21-06-2015 17:22
Pinot niet goed, podium uit zicht voor hem. Dumoulin gaat naar 3e plek en eindzege tussen Spilak en Thomas.
21-06-2015 17:23
@albertooo
Vast niet, hij mijdt al jaren de grote rondes of hij zakt er volledig doorheen.
21-06-2015 17:23
Pinot valt me wel tegen zeg. Die gaat op deze wijze nog buiten het podium vallen. Maar goed, in de tour gaan we hem weerzien
21-06-2015 17:24
@Mooiman, daar vinden we vooral van dat het niet weer op een 'boehoehoe' moet gaan uitlopen. Als Spilak hier een dikke tijdrit neerzet dan is dat gewoon zo.
21-06-2015 17:24
Het was maar een vraag hoor! Normaliter schat ik Tom hoger in
21-06-2015 17:24
Gadverdamme Spilak.
21-06-2015 17:24
Spilak en Dumoulin rijden precies hetzelfde de hele tijdrit. Echt bizar.
21-06-2015 17:25
ooh ooh ooohhh wat gebeurt er???
1 6 7 8 9 10 13

Reacties zijn gesloten.