Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 21 juni 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland wordt vandaag afgesloten met een 38,4 kilometer lange slottijdrit in hoofdstad Bern. Thibaut Pinot verdedigt zijn leiderstrui en heeft een voorsprong van 34 tellen op Geraint Thomas. Voor Tom Dumoulin – op de openingsdag al winnaar van de proloog – ligt hier opnieuw een kans op succes.

De wedstrijd wordt vanaf 16:20 live uitgezonden door Eurosport. De Fransman William Bonnet vertrekt om 14:46 als eerst van in totaal 124 renners. Tom Dumoulin – die in het algemeen klassement een achterstand van 1:24 heeft op klassementsleider Thibaut Pinot – vertrekt om 16:49. Pinot vertrekt om 16:59 als laatste. Bespreek hier de ontknoping van de Ronde van Zwitserland 2015.

Final GC-1425903528
Links

Starttijden slottijdrit

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2015
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker met tussentijden (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
302 Reacties
21-06-2015 17:34
Zelfs in het land waar de tijdmeting zo ongeveer is uitgevonden, slagen ze er niet in om een fatsoenlijke ticker met tijdverschillen te produceren. Jammer, het zou zoveel toevoegen als je die live kon volgen.
21-06-2015 17:35
Spilak wint de tijdrit en de ronde.
21-06-2015 17:35
@tokstar
Je hoort het nu toch al? Onzin dus.
21-06-2015 17:36
Gesink wordt ingehaald door Jungels en hij haalt Barguil en Henao in.
21-06-2015 17:36
Thomas verliest nu toch echt wel te veel om het klassement te gaan winnen.
21-06-2015 17:36
Tis heuvelachtig en dat maakt het voor spilak allemaal beter. Snap de ophef niet. Verdenk iedereen gewoon.
21-06-2015 17:36
Zou Dumoulin de tijdrit verkent hebben? Thomas rijdt die ene bocht trouwens het netst van de drie....
21-06-2015 17:37
@Bikepure

Uiteraard. Hij is een prof.
21-06-2015 17:37
@hoofdisvrij : TT-winstt moet bijna om het klassement te winnen
21-06-2015 17:37
Het is ook niet opvallend dat Spilak hier goed rijdt. Hij is al jaren top in dit soort koersen, en in dergelijke tijdritten.

Maar ik vind het geen sympathieke renner. Of zijn uitstraling (voorkomen) niet meteen fraai. Maar ja, hard fietsen kan die wel.
21-06-2015 17:38
Gesink gaat ook Reichenbach voorbij. Hij wordt 9de. Gaat hij Morabito niet ook al voorbij?

Edit: nee, op 2 seconden
21-06-2015 17:38
Tom! Wat een beest.
21-06-2015 17:38
Waar haalt die spilak dit nou weer vandaan joh
21-06-2015 17:38
Mooi! Duimen nu..
21-06-2015 17:38
Dumoulin 19 seconden voor op Cancellara. Geweldige tijdrit gereden.
21-06-2015 17:39
Dumoulin! Mooi.
21-06-2015 17:39
Dumoulin gaat de tijdrit nog wel net winnen.
21-06-2015 17:39
Morabito houdt volgens mij 2s voor op Gesink.
21-06-2015 17:39
Dumo nu 9 seconde sneller bij laatste tussenpunt:) Tijdrit gaat hij wel winnen, lijkt me!
21-06-2015 17:40
Nou gelukkig, Spilak gaat tijdrit niet winnen. Had ook niet gekund volgens mij
21-06-2015 17:40
Maar tommeke wint gewoon hoor, klasse. Eindwinst zat er niet in maar podium moet lukken zo en dat is toch ook prachtig
21-06-2015 17:40
Op het vlakkere gedeelte wint Tom de tijdrit, geheel logisch.
21-06-2015 17:40
Spilak 65e in de proloog:-)
21-06-2015 17:40
Dat Spilak een Malori, Cancellara en Dumoulin erop legt in een tijdrit van 40+km is verdacht ja
21-06-2015 17:40
Tom wint iig tijdrit

Reacties zijn gesloten.