Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015
zondag 21 juni 2015 om 14:30 Volg in Google

Volg hier de slottijdrit in de Ronde van Zwitserland 2015

De Ronde van Zwitserland wordt vandaag afgesloten met een 38,4 kilometer lange slottijdrit in hoofdstad Bern. Thibaut Pinot verdedigt zijn leiderstrui en heeft een voorsprong van 34 tellen op Geraint Thomas. Voor Tom Dumoulin – op de openingsdag al winnaar van de proloog – ligt hier opnieuw een kans op succes.

De wedstrijd wordt vanaf 16:20 live uitgezonden door Eurosport. De Fransman William Bonnet vertrekt om 14:46 als eerst van in totaal 124 renners. Tom Dumoulin – die in het algemeen klassement een achterstand van 1:24 heeft op klassementsleider Thibaut Pinot – vertrekt om 16:49. Pinot vertrekt om 16:59 als laatste. Bespreek hierĀ de ontknoping van deĀ Ronde van Zwitserland 2015.

Final GC-1425903528
Links

Starttijden slottijdrit

Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland 2015
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker met tussentijden (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
302 Reacties
21-06-2015 17:29
Dat is geen slechte tijdrit van Gesink.
21-06-2015 17:30
Spilak rijdt altijd dit soort tijdritten goed, ik snap de ophef niet.
21-06-2015 17:30
Leukste is eigenlijk dat Spilak perfect het profiel heeft van een cleane renner. Goede uitslagen bij de jeugd en meteen ook bij de profs. Maar in grote rondes haakt hij na een week af.
21-06-2015 17:30
[i]edit redactie: niet anti-supporteren[/i]
21-06-2015 17:30
Naar de reclame? Really?
21-06-2015 17:30
@RV:
in combinatie met de MPCC kan ik 'ongeloofwaardig' nog wel pruimen. ;)
21-06-2015 17:30
goede tijdrit van Gesink hoor...
21-06-2015 17:30
Pinot rijdt gewoon een goede tijdrit weer, alleen Rhomas en Spilak rijden ongelofelijk hard.
21-06-2015 17:30
Houdt Gesink nu Majka precies 1s achter zich in het klassement? Wauw.
21-06-2015 17:31
@klootje, ik ben het er helemaal mee eens dat Spilak vaker goede tijdritten heeft gereden, maar heeft hij ooit zoveel beter gedaan dan de mondiale top??, bij mijn weten niet toch ??

Martin is er niet, Maar Dumoulin is de afgelopen 1 a 2 jaar zeker top 3 van de wereld en met Cancellara (helaas niet in goeden doen nu) heb je een man die de afgelopen 8 jaar toonaangevend geweest is op dit onderdeel.

Als je dan kijkt wat Spilak nu presteert dan mag je dat gerust wat verdacht vinden
21-06-2015 17:31
@alberto
Haha, is best waar eigenlijk :p
21-06-2015 17:31
Misschien kunnen sommige mensen beter helemaal niet meer naar sport kijken.
21-06-2015 17:31
Zeker en vast aldus Nuyens
21-06-2015 17:31
Gesink rijdt tegenwoordig meestal goede tijdritten. Helaas is het het klimmen waar het moeilijker gaat.

Wordt echt razend nipt voor Thomas en Spilak. Dumoulin of toch nog Cancellara voor de ritwinst denk ik.
21-06-2015 17:31
@8.6 > :)
21-06-2015 17:32
Zou leuk zijn als Dumoulin nog op het podium weet te komen. Moet ie nog 25 seconden zien goed te maken op Pinot
21-06-2015 17:32
Dit bericht is verwijderd
21-06-2015 17:32
Jongens toch, Thomas blijft toch ook in de buurt van Dumoulin voorlopig? Voor hetzelfde geld heeft Dumoulin een slechte dag.
21-06-2015 17:32
@krypton

Of niet zeggen 10 minuten geleden, dit is de laatste. Blijkt maar weer.
Is eigenlijk raar dat ze zo vaak naar de reclame gaan, om reclame te maken voor andere sporten.
Af en toe komt Abu Dhabi voorbij etc...
Maar meestal zeggen ze deze week op eurosport. 1x per uur is genoeg :P
21-06-2015 17:32
Ik heb het niet over doping of wat dan oook. Tom is een betere tijrijder dan Spilak, zal top gemotiveerd zijn en toch niet sneller dan Spilak. Zo'n hel slechte bocht van Tom zonet vind ik dan wel weer opvallend
21-06-2015 17:33
Dat continue gejank over Astana en Katusha-renners begint mij ook wel erg te vermoeien hoor. Beide ploegen behoren gewoon tot de besten in het peloton en hebben gewoon uitstekende renners. Dat de Nederlanders nou onder de maat presteren levert blijkbaar frustraties op ten opzichte van andere renners.
21-06-2015 17:33
NIet flauw of zeikerig bedoeld maar zo kun je ook stellen dat Dumoulin die op de Rettenbach minder dan een minuut toegeeft op Spilak verdachter is dan Spilak die een vergelijkbare tijdrit rijdt met Tom. Spilak heeft al eens vaker de absolute specialisten het vuur aan de schenen gelegd in dit soort tijdritten. Daarentegen rijdt hij idd boven verwachting maar dat geldt ook voor Thomas. Gedrieƫn rijden ze toch harder dan ene Cancellara.
21-06-2015 17:33
Als Spilak verdacht is, waarom Thomas niet? Rijden zelfde tijd bijna en Spilak presteert in de tijdrit de laatste jaren even goed, als het niet beter is? Voor mij beide niet opvallend, als je voor de overwinning in de ronde rijdt kan je net wat meer.
21-06-2015 17:33
@Alberto
Het kleine VS grote ronde argument vind ik sterk. Jeugd vs profs zegt echter niks, die gassies worden vanaf jongs af aan "begeleid".
21-06-2015 17:34
Als Spilak de tijdrit met 1s verliest hoor je dit geklaag over verdacht niet. Maar ooh als hij met 1s wint!

Reacties zijn gesloten.