Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
1 6 7 8 9 10 17
02-04-2017 15:59
Het enige voordeel van Gilbert zo vroeg is dat de rest van Quick Step niet hoeft te rijden. Al denk ik dat de groep nog redelijk groot zal zijn als Gilbert terug gepakt word.
02-04-2017 16:00
Arme Sep. Guttegut.
02-04-2017 16:00
@Wheely,
Na de Taaienberg nog 20km tot de Oude Kwaremont met alleen de Hotond. Gilbert heeft natuurlijk wel goede afstoppers achter zich.
02-04-2017 16:01
@flashke
Een nederlander dus. Hou je meningen over zo'n zaken toch voor jezelf.
02-04-2017 16:01
Of kwam zijn voet van het pedaal?
02-04-2017 16:02
Gilbert is in bloedvorm, dit kan echt wel en anders heeft QS genoeg mannen die nu kunnen profiteren. Dit is geniaal.
02-04-2017 16:02
Gilbert gefeliciteerd.
02-04-2017 16:02
Terpstra heeft iig nog geen trap teveel gedaan als ze terugkomen.
02-04-2017 16:02
TLJ mag blij zijn dat ze die prutser Vanmarcke kwijt zijn, altijd wat met die gast.
02-04-2017 16:02
@Fabifan
Leuven in Nederland? Alsjeblief zeg, parate kennis aub.
02-04-2017 16:03
Gilbert gaat dit redden. Daarachter wordt getwijfeld/durft niemand.
02-04-2017 16:03
Gilbert gaat aan zichzelf twijfelen.
Er zit zo veel achter hem, daar wordt iedereen nerveus van.
Wel super gaaf
02-04-2017 16:03
Bettiol en Van Baarle aangesloten. Het scheelt voor de voorsprong dat die nu niet voor Vanmarcke hoeven te werken. Wat een pech weer voor Vanmarcke.
02-04-2017 16:03
Langeveld sluit zelfs aan.
02-04-2017 16:04
Haalt hij het of niet, maakt niet uit, mooi toch!
02-04-2017 16:05
@leegloper
Klopt, ik dacht zelf nog een helling.
02-04-2017 16:05
[quote]ShutUp - 2 april 2017 om 15:57
@Lyndalid: waarom slaat dit nerges op?[/quote]

Omdat dit nooit kan, wat Gilbert hier wilt proberen. En tegelijkertijd heeft ie het hele numerieke verschil van Quickstep voorin ongedaan gemaakt.
02-04-2017 16:05
Waardeloos dat Trek. Nu Felline in de aanval sturen...waarom nu niet proberen controleren en het gat dicht rijden.
02-04-2017 16:07
Hoezo pech Vanmarcke ? Maakt gewoon een domme stuurfout...
En Phil.... pfoe wat een nummer....
02-04-2017 16:08
[quote]Omdat dit nooit kan, wat Gilbert hier wilt proberen.[/quote]

Devolder gemist ?
02-04-2017 16:08
@Chaba
Inderdaad, en soms denk je dat het komt omdat de renners zelf kortsluiting hebben maar dit wordt nog aangestuurd vanuit de wagen ook.
02-04-2017 16:08
Leuk die nieuwelingen, normen worden steeds minder waard.
02-04-2017 16:09
Wie gaat Gilbert nog halen? Felline geeft een goede indruk, maar is zo onstuimig. Sagan en Van Avermaet geven niet de beste indruk en zullen geen QS' ers mee mogen pakken.
02-04-2017 16:09
@LL
De groep met de rest van QS had maar een hele kleine voorsprong en is ondertussen al opgeslokt door het peleton. Ik denk dat dit scenario beter is voor QS dan dat Gilbert nu in het peleton zit.
02-04-2017 16:09
@lynda Zelfs als het nooit kan slaat het wel ergens op. In de sprint red hij het ook niet tegen demare, sagan en kristoff. Ik denk dat dit sowieso tactisch slim is en als hij dit redt...Eeuwige roem!
1 6 7 8 9 10 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.