Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
1 8 9 10 11 12 17
02-04-2017 16:20
Nouja, Gilbert rijdt wel verder weg door slap rijden in het pelotonnetje... En door het stopwerk van Quickstep. Maarja, er komt nog zoveel.
02-04-2017 16:20
Van Baarle! Neerlands hoop in bange dagen.
02-04-2017 16:20
Dan ga ik even een LL-tje doen: die gaan never nooit niet meer komen.
02-04-2017 16:21
O je, VRT beëindigt de uitzending. Boonen gezien met mechanische problemen.
02-04-2017 16:21
Voorbij voor Boonen.....
02-04-2017 16:22
Prachtig het drama is compleet met een stilstaande Boonen.
02-04-2017 16:22
Nou, kijk eens wie we daar hebben...
02-04-2017 16:22
Toch zonde dat boonen zo klungelig uit de ronde is. Heel knullig zo'n fietswissel die helemaal verkeerd staat.
02-04-2017 16:22
boonen met panne, Sagan zet aan... hoe zit dat hier met de sportiviteitstrofee...
02-04-2017 16:23
En Trek is volledig weg. Netjes.
02-04-2017 16:23
Trentin zit in een zetel nu!
02-04-2017 16:24
Duidt wel de ongelooflijk sterkte der belgen aan: vanmarckeget, boonen weg. No problem, we hebben Naesen, greg, phil...
02-04-2017 16:25
Zonde van Degenkolb, die gaan we niet meer zien..
02-04-2017 16:25
@NDI22 alles op Felline
02-04-2017 16:25
Trek 5 man mee voorin 1 man laten zwemmen en voor de rest weggereden, keurig hoor!
02-04-2017 16:25
Boonen heeft in ieder geval weer een excuus.
02-04-2017 16:25
@Lynda,

Waar zit Durbridge? ;D
02-04-2017 16:26
Trentin tactisch in een zetel, maar hij heeft al zwaar geknecht...
02-04-2017 16:26
Heeft Van Baarle zich toch weer een mooie positie weten te verschaffen.
02-04-2017 16:27
@fabifan
Belgen moet met een hoofdletter.
02-04-2017 16:27
Indrukwekkend hoe snel van avermaet naar Sagan toe reed
02-04-2017 16:28
@WielerFlitser
Van 5 naar enkel Felline. Nu rijden ze achter de groep Sagan aan. Gewoon een grap.
02-04-2017 16:28
Stybar laat het de laatste tijd toch veel afweten, wanneer was het dat hij echt meedeed om een klassieke overwinning?
02-04-2017 16:29
Boonen alweer terug in de 3e groep dat heeft ie snel gedaan! Of de 3e groep staat zo'n beetje stil dat kan ook.
02-04-2017 16:30
Mooie koers. Geen Terpstra, geen Stybar, geen Boom, whoops, sorry.
Benieuwd! Hopelijk Van Baarle met een stuntje.
1 8 9 10 11 12 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.