Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
1 5 6 7 8 9 17
02-04-2017 15:52
Sagan zit zelfs in de achtervolgende groep achteraan op de klim. Die is gewoon niet goed genoeg.
02-04-2017 15:52
Wat zijn de Belgen weer sterk. Nederlanders blinken ook uit!
In afwezigheid...
02-04-2017 15:52
Gilbert geschifte zot!
02-04-2017 15:53
Staat redelijk wind dus beetje zinloos om krachten te verspelen.
02-04-2017 15:53
@flashke
Ben jij een vlaming/waal? Of een nederlander die zoiets niet kan inschatten? Want wat je zegt slaat nergens op. Je kent Wallonië duidelijk NIET.
02-04-2017 15:54
Tactische fout. Dit is veel te ver!
02-04-2017 15:54
Als je gewoon tempo rijdt, en plots heb je een gat van 10 seconden, ja hallo.
@fabifan: Leuven, mooie stad.
02-04-2017 15:54
@Jaiz Dom? Die wint gewoon hoor.
02-04-2017 15:54
Gilbert probeert hier een fenomenaal nummertje op te voeren, als hij hierin slaagt, chapeau!
02-04-2017 15:54
Zo hé....naast Gilbert lijkt de rest wel een stelletje amateurs...
Wat een verschil zeg!
02-04-2017 15:55
Dit slaat toch nergens op van Quickstep? Dit kán toch echt niet wat Gilbert hier wil proberen..
02-04-2017 15:56
Of Gilbert wordt vandaag een legende, of hij rijdt heel de tactiek van quick step in de soep
02-04-2017 15:56
Mooi man, nu krijgen we ook het zwaarste stuk ook, echt geen slecht moment om alleen te zijn. Is toch ieder voor zich op dit moment.
02-04-2017 15:56
Wat Gilbert doet, doet mij denken aan Cancellara in de Ronde van 2011. Ook toen kwam het nog samen.
02-04-2017 15:56
Nee toch! Wat doet Vanmarcke nou!??
02-04-2017 15:56
En Sep terug tegen de grond, man man man...
02-04-2017 15:57
@Lyndalid: waarom slaat dit nerges op?
02-04-2017 15:57
Vanmarcke schakelt zichzelf uit, gevalletje Cannondalesyndroom...
02-04-2017 15:58
Vanmarcke tussen twee betonplaten in.
02-04-2017 15:58
Peloton zit op 25 seconden van de groep Boonen, dat komt echt nog wel terug. Het wordt Phil tegen de rest.
02-04-2017 15:59
Wat een slecht spel van ploeg van Boonen/Gilbert
02-04-2017 15:59
Sep kannie sturen, neemt Rowe ook nog mee in z'n onkunde
02-04-2017 15:59
Zou het kunnen? Zo ver....
02-04-2017 15:59
Overigens slim van Stuijven. Mee op kop en dan als eerste lossen. Volgend jaar naar Quick Step?

Prachtige koers trouwens
02-04-2017 15:59
Peloton 2 op ong 30s van het eerste peloton. In het 2e peloton zitten bijna alle jumbo mannen
1 5 6 7 8 9 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.